MS Windows
briani 27239
Fejl-meddelelse
Fra : Nostr@

Dato : 02-11-02 11:05

Når jeg klikker mig ind på en hjemmeside, så kommer der ofte en boks frem
med en fejl-meddelelse der lyder sådan >"Der opstod en fejl under kørslen!
Vil du søge efter fejlen?"<, og så kan man vælge ja eller nej.
Vælger man så "ja" så kommer man sq ind i noget jeg slet ikke kan hitte ud
af.

Hvad gør jeg for at jeg ikke får den boks til at poppe op på alle mulige
sider? For jeg er sq ligeglad med at der er en fejl på siden

Please help me

--

Nostr@

Fra : Peter Skyttegaard

Dato : 02-11-02 13:13

Jeg går ud fra, at du bruger Internet Explorer - det du nok oplever er
Script Debugging.
Det kan du slå fra på følgende måde - her i den engelske udgave - jeg kan
ikke huske, hvad de danske menuer hedder:

I Internet Explorer vælges menu Tools - Internet Options
Vælg Faneblad Advanced
Under Browsing vælges "Disable Script Debugging"

Så skulle den være klaret.

Mvh,
Peter Skyttegaard