Killing søges
Fra : Helle Nielsen

Dato : 01-11-02 20:20

Hejsa.

Jeg søger efter hun kattekilling som er avls og udstillingsegnet, har
stamtavle og er vokset op i et godt, trygt hjem. Det må gerne være en Maine
Coon, Norsk Skovkat eller Hellig Birma.
Hvis nogen ved om nogen har sådan en til salg (helst på Fyn) må I endelig
sige til.

/Helle

Fra : Gitte Sacala Eriksen

Dato : 01-11-02 20:29

Hej Helle

Prøv at kigge på killingelisterne ved feks.
www.jyrak.dk
www.darak.dk
www.perseren.dk eller ved Norsk Skovkattering på www.norsksskovkat.dk

Med venlig hilsen
Gitte Sacala Eriksen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Anders Lorentzen

Dato : 01-11-02 20:40

Gitte Sacala Eriksen skrev i news:3dc2d60f2925b@dk-fritid-dyr-kat.dk:
> Hej Helle
>
> Prøv at kigge på killingelisterne ved feks.
> [...]

eller f.eks. her:
www.racekatten.dk
www.mainecoonklubben.dk
www.mco2k.dk

mvh
Anders
www.miacis.dk

Fra : Ida

Dato : 01-11-02 21:02

Hej Helle *s*
Gør dig selv den tjeneste at sætte dig rigtig godt ind i de tre racers
temperament og "særheder" først, inden du vælger, hvilken en af de tre du
ønsker at avle på
De eneste disse tre har til fælles er, at de hører til gruppen semilanghår.
Besøg flere opdrættere, spørg om alt du kan komme i tanke om og OPLEV
kattene

De bedste hilsner og ønske om at du finder den helt rigtige
Ida

--
DK CorkyCoon
www.maine-coons.dk -killinger til salg

Fra : Birgitte

Dato : 03-11-02 23:06

Lige mine ord Jeg har de to af Racerne Maine Coon og Skovkat, og de er
meget forskellige, både i pels, udvikling og temperament.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 04-11-02 08:25

Helle Nielsen wrote:
> [...]
> Maine Coon, Norsk Skovkat eller Hellig Birma.
> Hvis nogen ved om nogen har sådan en til salg (helst på Fyn) må I

hej Helle....

jeg kan ikke lade være med at tænke på om det mon ikke var en ide for dig at
prøve dig frem med en udstillingskastrat i stedet for en avlskat til at
starte med..... det at kaste sig ud i avl er jo ikke bare sådan ligetil,
hvilket jeg er sikker på at flere af opdrætterne herinde vil give mig ret
i......

ellers vil jeg sige som Ida... sæt dig ind racerne for de er ret så
forskellige... tag på nogle udstillinger og find gerne katten hos en
opdrætter der kan hjælpe dig som mentor i starten....
sørg for at samle alle de oplysninger du kan om racerne inden du beslutter
dig.... besøg opdrættere, gerne af flere omgange.... også i
killingetiden.... og vær indstillet på at det altså ikke er en
guldgrube.....

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk