Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Er gruppen nede i weekenden?
Fra : Niklas

Dato : 01-11-02 19:22

Jeg synes at de sidste 2 weekender har der været problemer med
at sende og modtage indlæg i denne grupe.
Er det nyhedsserveren (dtext.news.tele.dk & news.inet.tele.dk)
eller det min udbyder den er gal med?

Venligst

Niklas

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 01-11-02 19:59

Niklas wrote:
> [...]
> at sende og modtage indlæg i denne grupe.
> Er det nyhedsserveren (dtext.news.tele.dk & news.inet.tele.dk)

Nu er vi vist lidt ude på et OT-sidespor - men pyt.....

Serverne har været en del syge - og TDC har sat to nye
servere i test, som du kan bruge i stedet:

dtext2.news.tele.dk og news2.tele.dk

Men det kan du læse meget mere om i
news:tele.internet.news-service !

Så vi fut'er lige derover

Jan Vestergaard
Email: jan@NOSPAMjve.dk Inet: www.jve.dk
Ved mail fjern NOSPAM - men newsindlæg bør normalt besvares i
gruppen.