"LOTR - TTT" Forsalget starter 11 nov.
Fra : Devast8or

Dato : 01-11-02 17:50

Så det i Politiken i dag. Håber ikke jeg er håbløst bagud :)

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Taba

Dato : 01-11-02 18:40

> Så det i Politiken i dag. Håber ikke jeg er håbløst bagud :)
>
> Devast8or

Hehe, kun en lille uge bagud.. ikke håbløst
Men fy for satan jeg glæder mig

//Taba

Fra : Devast8or

Dato : 01-11-02 20:07

Hehe, ok. Jeg har bare ikke set det nævnt her i gruppen.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Per

Dato : 01-11-02 21:07

In article <agAw9.201060$Qk5.7168082@news010.worldonline.dk>,
No@no.blowme says...
> Hehe, ok. Jeg har bare ikke set det nævnt her i gruppen.

De nævnte på TV at folk allerede har slået telt op inden foran Imperial i
Kbh (tsk tsk :)

Fra : J.O.H

Dato : 01-11-02 21:33

"Per" <hyp1999@hotmail_removethis_.com> wrote in message
> In article <agAw9.201060$Qk5.7168082@news010.worldonline.dk>,
> No@no.blowme says...
>
> De nævnte på TV at folk allerede har slået telt op inden foran Imperial i
> Kbh (tsk tsk :)

Så er det begyndt... er der nogen hjemmeside igen i år hvor man kan følge
de kære geeks og deres geek'ede dage på fortovet?

JOH

Fra : Taba

Dato : 01-11-02 21:51

> Så er det begyndt... er der nogen hjemmeside igen i år hvor man kan følge
> de kære geeks og deres geek'ede dage på fortovet?

Lol, var det det sidste år? jeg må have boet under en sten (gjorde jeg også
næsten, skrev stor opgave da den fik premiere så den var ikke det første på
dagsordenen sidste år ;p)

IMO er det lige en tand for ekstremt at slå telt op for at se den først
det er bare mig..
Hellere sidde den 11. november kl 12:00:01 på biobooking.dk og bestille
pladser til forestillingen dagen efter....

//Taba

Fra : killgore

Dato : 02-11-02 03:05

"Taba" <famtabaREMOVE@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> Hellere sidde den 11. november kl 12:00:01 på biobooking.dk og bestille
> pladser til forestillingen dagen efter....

Tja.. Personligt gad jeg heller ikke ligge i telt mange dage før for at få
billet...Men omvendt fatter jeg heller ikke dem der får totalt "ondt i
røven" (undskyld udtrykket) over dem der vælger at gøre det. Jeg kan ikke
huske om det var i forbindelse med LOTR1 eller Attack of the Clones (eller
begge) hvor jeg var meget forundret over hvordan visse folk, bl.a. her i
gruppen, var dybt fornærmet over det. Hvis der er en flok "entutiaster" der
kan hygge sig med at campere foran BioCity så fred være med det - vi skal jo
nok allesammen nå at få set filmen...

Hilsen Ottesen

Fra : Taba

Dato : 03-11-02 12:44

> [...]
der
> kan hygge sig med at campere foran BioCity så fred være med det - vi skal

Du tog ordene lige ud af min mund
Folk skal selvfølgelig have lov til at gøre som de vil..

//Taba

Fra : Tenzel Kim

Dato : 03-11-02 17:56

killgore wrote:

> Tja.. Personligt gad jeg heller ikke ligge i telt mange dage før for at få
> billet...Men omvendt fatter jeg heller ikke dem der får totalt "ondt i
> røven" (undskyld udtrykket) over dem der vælger at gøre det.

Kunne aldrig finde på at få ondt i røven over dem. Overvejede dog at
kigge forbi køen en aften på vej hjem fra en god druktur sidste år for
at sige at jeg syntes det var synd at de skulle sidde der i kulden for
at få biletter til en film jeg allerede havde set flere gange.

Heldig-/uheldigvis var jeg dog så fuld at jeg hurtigt glemte alt om den
plan da jeg fandt en ledig taxa.

Tenz.

Fra : Peter Brodersen

Dato : 03-11-02 18:21

On Sun, 03 Nov 2002 17:56:20 +0100, Tenzel Kim
<tenzel_kim@hotmail.com> wrote:

> [...]
>at sige at jeg syntes det var synd at de skulle sidde der i kulden for
>at få biletter til en film jeg allerede havde set flere gange.

Hvorfor ville du egentligt bruge tid på det?

Om du har set den eller ej, har jo ikke noget med dem at gøre.

--
- Peter Brodersen

Fra : Tenzel Kim

Dato : 03-11-02 19:59

Peter Brodersen wrote:

> Hvorfor ville du egentligt bruge tid på det?

Jeg var fuld. Det var ikke ligefrem fordi det var en godt gennemtænkt
plan.

Tenz.

Fra : Jacob Andersen

Dato : 03-11-02 18:41

Taba skrev i en meddelelse
> Hellere sidde den 11. november kl 12:00:01 på biobooking.dk og bestille
> pladser til forestillingen dagen efter....

Kender du nogen steder, hvor filmen går den 12. november? For så vil jeg
gerne med ind og se den!

Mvh Jacob

Fra : Taba

Dato : 03-11-02 20:17

"Jacob Andersen" <bnaa0001089@bolignet-aarhus.dk> wrote in message

> Kender du nogen steder, hvor filmen går den 12. november? For så vil jeg
> gerne med ind og se den!

LOL, når jeg finder et sted skal jeg nok sige til
Hehe, mente nu dagen efter premieren.... Men den havde du nok regnet ud

//Taba

Fra : zcully

Dato : 01-11-02 19:26

"Devast8or" <No@no.blowme> wrote in message
> Så det i Politiken i dag. Håber ikke jeg er håbløst bagud :)
>
> Devast8or
>
> --
> Spamfilter activated
> To reach me via e-mail: ask me for an adress :)

Har hørt et rygte om at VIP'ere i Nordisk films biografer får lov til at
købe før de andre, så måske der er håb for en tidlig forestilling??

/Zcully

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 02-11-02 00:22

On Fri, 1 Nov 2002 19:26:04 +0100, "zcully" <zcully@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>
>Har hørt et rygte om at VIP'ere i Nordisk films biografer får lov til at
>købe før de andre, så måske der er håb for en tidlig forestilling??

Det lyder som et dejligt rygte)

Morten
morten@bowman.dk

Fra : zcully

Dato : 02-11-02 01:47

"Morten Bowman Hansen" <morten@NOSPAMbowman.dk> wrote in message

> Det lyder som et dejligt rygte)
>
> Morten
> morten@bowman.dk

Har på fornemmelsen at vi går til næsten de samme forestillinger i Århus??

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 02-11-02 02:35

On Sat, 2 Nov 2002 01:47:22 +0100, "zcully" <zcully@hotmail.com>
wrote:

>"Morten Bowman Hansen" <morten@NOSPAMbowman.dk> wrote in message

>Har på fornemmelsen at vi går til næsten de samme forestillinger i Århus??

Well tror ikke deine fonemmelser er harl ved siden af. Jeg går til
langt de fleste vip-forestillinger og mange af biozonens. Derudover
alt det løse + ØFP.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Martin Helbo

Dato : 02-11-02 12:37

"zcully" <zcully@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Har hørt et rygte om at VIP'ere i Nordisk films biografer får lov til at
> købe før de andre, så måske der er håb for en tidlig forestilling??

´Jeg fik mail fra dem, hvor der stod at der blev et specielt arrangement for
VIP'er, om det så er til premieren eller en anden dato ved jeg ikke endnu.
Men der kommer mail om det.

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Simon Pedersen

Dato : 05-11-02 17:33

"Martin Helbo" <helbo@webhiker.dk> wrote in message
> [...]
for
> VIP'er, om det så er til premieren eller en anden dato ved jeg ikke endnu.

Ja, jeg har også set det nævnt, og venter derfor spændt på en VIP
arrangement ala sidste år (skod, dog at det var i Palads)
Vi er dog nogle stykker dem overvejer at sætte os ned om Søndagen

/Simon