MAFIA -der er en der pifter ad mig...
Fra : Onkel Ond

Dato : 01-11-02 16:58

....hele tiden, og det er ikke i bestemte baner, det kommer bare fra tid til anden.
Er igang med den mission hvor jeg skal nakke hotel manageren på Corleone,
og sprænge hans kontor i luften -løber rundt på gangene, og hører denne her
piften hele tiden.
Hva' fa'en er det? Og kan det slås fra, for det er jævnt belastende at høre
på i længden...

Regards
/Onkel Ond

--
Coitus Ergo Sum

Fra : MSP

Dato : 01-11-02 17:00

det er hver gang du fjerner det (våben m.m.)du har i hænderne.

MSP

Fra : Onkel Ond

Dato : 01-11-02 17:09

I meddelelsen <news:apu8dr$hc$1@news.cybercity.dk>, skrev MSP bl.a.:

> det er hver gang du fjerner det (våben m.m.)du har i hænderne.

øøøh... jeg løber tomhændet rundt på hotellet, så det kan ikke
være det. Andre forslag?

/Onkel Ond

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 02-11-02 00:00

Onkel Ond wrote:

> øøøh... jeg løber tomhændet rundt på hotellet, så det kan ikke
> være det. Andre forslag?

Måske hviler din finger på knappen man også bruger til at dytte med?
(default: K) så pifter han når han er til fods.

--
Jacob
Læger Uden Moralske Grænser: http://come.to/LUMG

Fra : Onkel Ond

Dato : 02-11-02 09:25

> Måske hviler din finger på knappen man også bruger til at dytte med?
> (default: K) så pifter han når han er til fods.

Jeg bruger WSAD når jeg er til fods, og der sidder K'et rimelig langt væk,
så det kan ikke være det.
Det sker både i Salieris baggård og på gaden og alle mulige steder, og
er ved at være pæænt enerverende, for jeg går hele tiden og vender mig
efter lyden :)

/Onkel Ond

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 02-11-02 16:33

Onkel Ond wrote:

> [...]
> Det sker både i Salieris baggård og på gaden og alle mulige steder, og
> er ved at være pæænt enerverende, for jeg går hele tiden og vender mig

Sker det også hvis du slet ikke trykker på nogle knapper? Prøv at kigge i
din opsætning. Måske har du kommet til at binde en knap forkert...

Fra : James Olsen

Dato : 02-11-02 16:34

"Onkel Ond" <jafj@hotmail.PUNKTUM.com> wrote in message

> [...]
> Det sker både i Salieris baggård og på gaden og alle mulige steder, og
> er ved at være pæænt enerverende, for jeg går hele tiden og vender mig

Har du talt med din læge om dit problem?

Mvh
James.

Fra : Onkel Ond

Dato : 04-11-02 12:51

> Har du talt med din læge om dit problem?

Ja, han sagde, at med mit udseende, må jeg vænne mig til at folk pifter efter mig på
gaden. Vi har jo alle vore kors at bære, og mit er tilsyneladende en nærmest
overjordisk skønhed...
Rent praktisk viste det sig at være jeg store klovn, der havde bundet hornet til den
samme knap som walk -nemlig leftShift -meget bright, jeg ved det, og efter en lille
ændring, stoppede pifteriet.
Fedt, ik'?

Hygge

/Onkel Ond

--
Coitus Ergo Sum

Fra : kim

Dato : 04-11-02 12:53

"Onkel Ond" <jafj@hotmail.PUNKTUM.com> skrev i en meddelelse news:aq5muv$j$1@sunsite.dk...

> [...]
> samme knap som walk -nemlig leftShift -meget bright, jeg ved det, og efter en lille

lol

kim

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 04-11-02 14:29

Onkel Ond wrote:

> [...]
> hornet til den samme knap som walk -nemlig leftShift -meget bright,
> jeg ved det, og efter en lille ændring, stoppede pifteriet.

I hate to say I told you so / I hate to say I told you so-o-oh