krav til computer
Fra : Torben Christofferse~

Dato : 01-11-02 17:00

Er der nogle specielle krav til en computer der skal køre med asdl.

Fra : Morten Larsen

Dato : 01-11-02 17:34

"Torben Christoffersen" <minibus76@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogle specielle krav til en computer der skal køre med asdl.

Ja - et netværkskort

Morten

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 01-11-02 17:43

Torben Christoffersen skrev:

>Er der nogle specielle krav til en computer der skal køre med asdl.

Nej. Ældre computere kan snildt følge med internettet.

--
Bertel

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 01-11-02 17:56

"Torben Christoffersen" <minibus76@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Er der nogle specielle krav til en computer der skal køre med asdl.

Som regl skal du bruge et netværkskort, elller en USB port

Desuden er det en god ide at have lidt RAM i maskinen... Et gammelt
hakkebræt med 8MB ram, vil helt sikkert ikke være hurtigere med ADSL, end et
33,6 modem. Hvis man kigger på hvor hurtigt siderne pringer frem i
browseren...

Du kan prøve at tjekkke med TDC´s hardware test:

http://130.228.2.107/system/index.php

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 01-11-02 19:25

Torben Christoffersen skrev:

>Er der nogle specielle krav til en computer der skal køre med asdl.

Min gamle P133 kan hente alt, en 256/128 kan klare.
--
Kaj Svenningsen