stamnavn :-))))))))))))))
Fra : bankehytten

Dato : 01-11-02 13:54

Hej allesammen

Jeg måtte lige dele min glæde med jer
Jeg har lige fået mit stam navn
DK.TOURNESOL

I første forsøg jeg er bare så glad ))))))))

Hilsen henriette.

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 01-11-02 13:54

Jeg måtte lige dele min glæde med jer
Jeg har lige fået mit stam navn
DK.TOURNESOL

I første forsøg jeg er bare så glad ))))))))

Hilsen henriette.

Hejsa Henriette

Tillykke med stamnavnet Jeg kan godt huske fornemmelsen og glæden da
brevet kom ind af døren

Hilsen Sanne

Fra : bankehytten

Dato : 01-11-02 20:09

Hej Sanne

> Tillykke med stamnavnet Jeg kan godt huske fornemmelsen og glæden
> da brevet kom ind af døren

Tak jeg hoppe helt af glæde >fnis< jeg havde regnet med at vente noget længer på at få mit stamnavn men der er gået knap 14 dage )

Hilsen Henriette.

--
DK.TOURNESOL
opdræt af

Fra : Birgitte

Dato : 01-11-02 15:21

Et stort tillykke med navnet, det er en rar fornemmelse, og især når det er
ønskenavnet der bliver aktuelt.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : bankehytten

Dato : 01-11-02 20:12

Hej Birgitte

> Et stort tillykke med navnet, det er en rar fornemmelse, og især når
> det er ønskenavnet der bliver aktuelt.

Mange tak ja det var virkelig ønske navnet de 2 andre jeg havde skrevet var Mirasol og Girasol de betyder alle solsikke jeg syntes det er sådan en smuk blomst lige så smuk som mine katte

Det er virkelig en glad dag i dag ))

Hilsen Henriette.