OT: Ny server hos TDC
Fra : Poul F. Andersen

Dato : 01-11-02 13:04

Hej NG,
Jeg ved dette egentlig er OT, men da emnet før har været diskuteret her, og
også forvoldt en del genealoger problemer, synes jeg det er rimeligt at
viderebringe flg:

TDC har nu afsluttet deres interne tests af serveren: news2.tele.dk

Man har hidtil kun kunnet læse fra den, men ikke sende til den. Det kan man
nu.
Da jeg skiftede for få minutter siden, dukkede der pludselig mange indlæg op
i de forskellige NG'ere, som den gamle server (news.inet.tele.dk) slet ikke
havde!
Man kan så håbe, at de problemer der har været omkring dette fra nu af
er illiminerede.
Jeg viderebringer dette, da TDC åbenbart ikke selv vil give denne
information?!
Jeg har oplysningerne telefonisk fra deres hotline.

--
Venligst
Poul F. Andersen

PS: Hvis du blot vil afprøve den nye server, vil jeg opfordre dig til at
bruge den
NG, der hedder: dk.test

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 01-11-02 13:21

Jeg skal lige tilføje, at det ser ud til, at den nye newsserver IKKE
har indlæg fra før den 9. oktober d.å.
Men den ser ud til at være noget hurtigere end den gamle.
Mit forrige indlæg kunne læses mindre end 1 minut efter afsendelse.

--
Venligst
Poul F. Andersen

Fra : Bent Fleron

Dato : 01-11-02 20:02

Poul F. Andersen wrote:
> [...]
> rimeligt at viderebringe flg:
>
> TDC har nu afsluttet deres interne tests af serveren: news2.tele.dk

OT eller ej, så takker jeg for oplysningen, nu kan jeg godt slække på
panikken. Jeg har de sidste 2 uger benyttet Sunsite fordi TDC var for
ustabil.
--
Med venlig hilsen Bent Fleron.
Det må være årsagen: "Min oldemor, hun er 91. Hun har slet ikke røget.