MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hjælp til at installere (Hurtig svar ønske~
Fra : Johnny

Dato : 01-11-02 12:08

Jeg ved godt at det burde være så let som at klø sig et vidst sted. Men jeg
skal simpelthen bare ikke huske hvordan! Den skal sidde i et system hvor der
er en HD og et Alm. Cd-rom drev i forevejen! Hvad skal brænderen sættes til?
Og hvad for en enhed skal den tilsluttes fra =?

Hurtig svar Please????

Fra : Mogens Veng

Dato : 01-11-02 12:15

On Fri, 1 Nov 2002 12:08:11 +0100, "Johnny" <no@pmail.dk> wrote:

> [...]
>er en HD og et Alm. Cd-rom drev i forevejen! Hvad skal brænderen sættes til?
>Og hvad for en enhed skal den tilsluttes fra =?

Hvis HD og CD sidder på samme kabel som hhv. master og slave,
så sæt den nye brænder som master på den sekundære kontroller.

mvh Mogens