IDE ang JBH
Fra : marianne hellemose

Dato : 01-11-02 11:06

Jeg har en del gange skrevet under på forskellige
"petitions" så jeg var lige inde og kigge på www.petitionsonline.com er
det en realistisk mulighed
at lave sådan en, jeg mener kender vi nok der vil skrive
under, til at det gør en forskel, mindst et par hundrede
er I gode til at "true" venner, familie og kolleger ??

Jeg har lavet et udkast:
>Til Fødevareministeren.
Vi ønsker en grundig tilbundsgående undersøgelse
omkring JBH's virke som dyrlæge.
Det virker påfaldende at så mange for hinanden ukendte
mennesker kommer frem med klager om uansvarlighed,
uagtsomhed og lign. med kældyr der dør under banale
operationer, eller må aflives efterfølgende af anden
dyrlæge. Det må være i alles interesse, at der nu bliver set grundigt på
sagen, både dyrlæger, klienter og jer
som øverste myndighed, så sagen kan afsluttes på den
ene eller anden måde.>

det er helt bevidst at jeg ikke bare kræver ham lukket
men istedet en grundig undersøgelse, I må meget gerne
komme med forslag osv og jeg vil meget gerne at en
af jer "kvikke unge" hoveder til slut checker stavning
tegnsætning og så'en så det bliver rigtigt det hele, men
allerførst, kan vi overhovedet bruge sådan en petion

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 01-11-02 13:30

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> writes:

> [...]
> under, til at det gør en forskel, mindst et par hundrede
> er I gode til at "true" venner, familie og kolleger ??

Dr1 onsdag kl 20.00 kommer en udsendelse om dyrlaegers virke i dk...
handler vist mest om heste men alligevel..

Foedevareministeren oplyser bla at der til vinter (nu) vil blive
fremsat et lovforslag som skaerper lovgivningen omkring dyrlaeger, bla
haeves straframmen for overtraedelse af dyrlaegeloven fra boede til 2
aars faengsel og dels goeres det lettere at fratage dyrlaeger deres
autorisation "saa vinke vinke JBH your turn is next..."

Saa maaske er der lysere tider forude med et oeget fokus paa praksis
omkring dyrlaeger og deres forening..

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa