MS Windows
briani 27239
Win XP Pro - fejlmeddelelse
Fra : Torben Brøndum

Dato : 01-11-02 10:56

Hej igen,

Der kan køres nogle kontroller af maskinen, hvilket bla. kræver, at den
genstarter. Her får man dog mulighed for at afbryde færdiggøreslen af
kontrollen. Jeg får så følgende fejl ved den videre boot:

STOP: C000021a unknown harderror
Unknown hard Error

på blå baggrund.

Hvad betyder det. Kan det være disken eller anden hardware. Har dog lige
foretaget en rep. af windows og det brokkede disken sig ikke over, men hvad
kan det så være ?

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Leony

Dato : 01-11-02 11:17

"Torben Brøndum" <tbr@Xhenning-poulsenX.dk> skrev i en meddelelse

> STOP: C000021a unknown harderror
> Unknown hard Error

Prøv at læse her:
http://support.microsoft.com/?scid=kb;en-us;q314874
Fejlen hedder godt nok 218 ikke 21a.

Fejl 21a siger:
0xC000021A: STATUS_SYSTEM_PROCESS_TERMINATED
This occurs when Win XP switches into kernel mode and a user-mode subsystem,
such as Winlogon or the Client Server Runtime Subsystem (CSRSS), is
compromised and security can no longer be guaranteed. Because Win XP can't
run without Winlogon or CSRSS, this is one of the few situations where the
failure of a user-mode service can cause the system to stop responding. This
Stop message also can occur when the computer is restarted after a system
administrator has modified permissions so that the SYSTEM account no longer
has adequate permissions to access system files and folders.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : René Prebendorf

Dato : 01-11-02 14:43

"Torben Brøndum" <tbr@Xhenning-poulsenX.dk> wrote in message
> [...]
> genstarter. Her får man dog mulighed for at afbryde færdiggøreslen af
> kontrollen. Jeg får så følgende fejl ved den videre boot:

Prøv at se her.
http://support.microsoft.com/search/preview.aspx?scid=kb;en-us;Q316503