Animeret gif i bevægelse
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 01-11-02 10:31

Hej

Hvordan får jeg krikken til at bevæge sig fra højre til venstre i hele sidens bredde
- og ikke kun stå og trippe på det samme sted hele tiden ...?

http://www.grandt-aarhus.dk/jg-test2.htm

--
Jørgen Grandt / www.hamigen.dk
(mails til mig er minus men)

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-11-02 16:00

"Jørgen Grandt" <Unstable@ButOnCable.dk> skrev :

>Hvordan får jeg krikken til at bevæge sig fra højre til venstre i hele sidens bredde
>- og ikke kun stå og trippe på det samme sted hele tiden ...?

Jeg kan ikke klare det fra højre mod venstre, kun omvendt.

Jeg har spejlvendt krikken og lavet et eksempel på
<http://home13.inet.tele.dk/smedpark/test/gang.htm>

Det er scriptet på
<http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex4/xoomimage.htm> jeg har
brugt, den eneste ændring jeg har lavet er at sætte hastigheden
ned, der hvor der står 20 har jeg ændret det til 200.
Men jeg kan som sagt ikke finde ud af at få hesten til at
spadsere fra højre mod venstre, selvom det skulle kunne lade sig
gøre.

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 02-11-02 12:43

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> skrev bl.a.:

> [...]
> brugt, den eneste ændring jeg har lavet er at sætte hastigheden
> ned, der hvor der står 20 har jeg ændret det til 200.

Tak. Jeg må så se om jeg kan finde ud af at sætte det ind på min side et sted.