gravid?
Fra : Gert Jensen

Dato : 01-11-02 01:44

Hvor lang tid går der fra man har haft sex til de første klassiske symtomer
kommer,
med kvalme og alt det der??

Hilsen
Gert

Fra : Tommy Bruus-Jensen

Dato : 01-11-02 07:48

"Gert Jensen" <gbjw@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor lang tid går der fra man har haft sex til de første klassiske
> [...]

Det er meget forskelligt. Nogen kvinder ved de er gravide, under en uge
efter ægløsningen - andre, når de tager en gaviditetstest (som tidligst kan
tages dagen efter menstruationene skulle været kommet - eller er det selve
dagen, kan ikke huske det).
Testen kan købes på apoteket, men kan også laves hos lægen og dér er den
gratis.

Mvh Tommy

Fra : Henning Lund

Dato : 01-11-02 13:36

Gert Jensen skrev:
> Hvor lang tid går der fra man har haft sex til de første klassiske
> symtomer kommer,
> med kvalme og alt det der??

For manden eller quinden ?

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/

Fra : Gert Jensen

Dato : 04-11-02 06:41

Hmm er er vist en der ikke har fulgt med i biologi timerne i folkeskolen :)

Fra : Henning

Dato : 04-11-02 17:29

Gert Jensen wrote:
> Hmm er er vist en der ikke har fulgt med i biologi timerne i
> folkeskolen :)
>
> "Henning Lund" <nospam@lund.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

Da flere skribenter i den sidste tid har dyrket at top svarer på
indlæg, vil jeg lige gøre opmærksom på at det ikke er særlig
hensigtsmæssigt at fører en dialog i en debatgruppe på den måde.

Tænk lige over jeres klippe og svarteknik?

Klip det væk der ikke svares direkte på og _svar_ under_ det
der citeres, det gør det hele nemmere og mere overskueligt i
debat sammenhænge.
Her kan læses om hvordan usenettet fungerer.

http://www.usenet.dk/

MVH
Henning

fut news:dk.admin.netikette