MS Windows
briani 27239
Kan ikke starte msconfig (Win2k)
Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 01-11-02 00:59

Jeg har lige installeret Win2000 Pro på en maskine og installere Servica
pack3.

Når jeg vil starte msconfig (ved at trykke Start>Run og taste msconfig) får
jeg denne besked:

"Cannot find the file 'msconfig' (or one of its components). Make sure the
path and the filename is correct and that all required libraries are
aviable."

Nogen der ved hvordan jeg kan fixe dette?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-11-02 02:28

"Jógvan Lindenskov" <quadro_jogNOSPAM@hotmail.com> skrev :

> [...]
>pack3.
>
>Når jeg vil starte msconfig (ved at trykke Start>Run og taste msconfig) får

msconfig findes ikke i Win 2000, skulle den være kommet med sp3?

Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 01-11-02 03:00

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message

> msconfig findes ikke i Win 2000, skulle den være kommet med sp3?

Nå, jeg vidste ikke det ikke fandes i 2000. Det var da underligt at det ikke
gør det.
(Jeg nævnte bare at SP3 var installeret for måske havde det noget at sige.)

Men du lyder som om du har forstand på Win2k, så hvis jeg må spørge om en
ting mere. Jeg har oprettet en ny bruger, men har siden hen slettet den
igen. Nu kommer det irriterende windows logon vindue hvergang jeg starter
windows. Jeg syntes jeg har rodet med alle indstillingerne, men jeg kan ikke
få det væk. Hvordan får jeg det væk?

Fra : Madsen

Dato : 01-11-02 04:51

Jógvan Lindenskov skrev:

[Msconfig]

> Nå, jeg vidste ikke det ikke fandes i 2000. Det var da underligt
> at det ikke gør det.

Brug evt. denne her:
<http://oldhoj.dk/msconfig.exe>

> Jeg har oprettet en ny bruger, men har siden hen slettet den igen.
> Nu kommer det irriterende windows logon vindue hvergang jeg
> starter windows.

Kontrolpanel > Brugere og adgangskoder > fanebladet Brugere > fjern
flueben ved 'Brugere skal angive...'.

Madsen.

Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 01-11-02 22:18

> Kontrolpanel > Brugere og adgangskoder > fanebladet Brugere > fjern
> flueben ved 'Brugere skal angive...'.

Tak for hjælpen

Fra : Kim Nielsen

Dato : 02-11-02 01:24

"Jógvan Lindenskov" <quadro_jogNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> aviable."
>
> Nogen der ved hvordan jeg kan fixe dette?

Havde du 'msconfig' (or one of its components) før SP3 ? - jeg havde
ikke med en SP21 eller 2 ! ?

Måske tænker du på "mmc" som findes i wind2K (Start -> Kør -> mmc)
????

- § - Kim Nielsen - § -