Hvor finder jeg de gamle browsere ?
Fra : sh

Dato : 28-02-01 02:12

For at teste lidt, søger jeg MS InternetExplorer ned til omkring 3 og det
samme med Netscape Navigator. Syntes ikke jeg kan finde noget andet end
omkring 4.0, på deres egne hjemmesider/ftp
HELST engelske standard udgaver.
Hvor gemmer de sig ?

Mvh. Søren

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-02-01 04:30

Wed, 28 Feb 2001 02:12:10 +0100, skrev "sh" <heinrich@pbk.dk>:

> [...]
>samme med Netscape Navigator. Syntes ikke jeg kan finde noget andet end
>omkring 4.0, på deres egne hjemmesider/ftp

Netscape:
http://home.netscape.com/download/archive.html

IE 3:
http://www.iohk.com/ie/