salg af campingvogn
Fra : RL

Dato : 31-10-02 22:54

Hejsa

Vi har desværre tænkt at sælge vores campingvogn da vi ikke rigtig har råd
til at have den. Er der nogen der ved om det kan betale sig at sælge den
gennem en forhandler der så sælger den som anvisningsvogn og hvad det evt.
koster?

mvh
Lanther

Fra : Gismo

Dato : 01-11-02 02:14

RL wrote:
> [...]
> har råd til at have den. Er der nogen der ved om det kan betale sig
> at sælge den gennem en forhandler der så sælger den som

Nu ved jeg ikke hvor du er fra men i Odder ligger der en der kun har CV i
kommition, jeg mener at have hørt, at det er et sted mellem 5 - 10 % han
skal ha' i kommition.

Den bedste pris opnås ved at have lidt is i maven, og sælge den selv.
Prøv evt. selv på Den blå avis, lokale aviser, eller nyhedsgr.
dk.marked.privat.camping

Gismo.

Fra : Carsten Bo Laursen

Dato : 01-11-02 11:54

Det er lige tiden til salg af campingvogne lige nu - se bare hvor alle
forhandlere reklamerer og giver tilbud.
Hav lidt is i mavsen og sæt en fornuftig pris - og prøv at sælge den på
internettet
Jeg solgte for 2 år siden min mor og fars vogn gennem nettet - i den BLÅ
AAVIS
Jeg fik 30 henvendelser og tre var helt seriøse -
Jeg fik hvad vi forlangte og afleverede vogn med en kvittering med beløb
modtaget - vognen er købt som beset
og har aldrig hørt noget negativt desangående.
venlig hilsen
CARSTEN