HJÆLP! Jeg bli'r ÆDT!
Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 31-10-02 22:44

Hjælp! Basil æder mig!

Altså det han EGENTLIG prøver at æde er min strikkede trøje. Problemet er
bare at jeg er indeni den...

Er det normalt (selv for siamisser) at være SÅ strik-fikserede? Han har jo
sine sokker som han efterhånden har fået tygget godt i trevler, men nu er
han osse begyndt at interessere sig lidt vel meget for trøjer. Og selvom det
ser sødt og sjovt ud så er det egentlig ikke så behageligt at blive bidt i
af en siameser der bare VIL gumle på noget strik. Det er ikke engang uld der
har herrens interesse, indtil nu har hans klare favoritter bestået af 100%
acryl :o/

Er det farligt for ham? Noget af det må vel ende i hans mave. Men det kommer
vel samme vej som hår? (det er jo ikke ligefrem LUNSER han evt sluger ad
gangen) Og hvad gør man? Set i bagklogskabens lys skulle han jo nok ikke
engang haft lov at få de sokker han nu hygger sig så vældigt med at gumle
sønder og sammen, men men men...

Hilsen
Lisbeth
og sokkegumleren Basil som lige nu har forladt sin sok for at slås med
fætter Jack.

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 01-11-02 00:03

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hjælp! Basil æder mig!
>
> Altså det han EGENTLIG prøver at æde er min strikkede trøje. Problemet er
> bare at jeg er indeni den...
> Er det farligt for ham?

Det er i hvert fald farligt for trøjen *SS*
Vores burmeser Gaby har jo også haft den uvane. Hængte man en striktrøje
over et stolelæn om aftenen, var ærmerne gnavet i stykker næste morgen

Til mulig beroligelse kan jeg fortælle, at hun holdt op ved 13-14 års
alderen

Usundt? Tjah, hun viste ingen tegn på problemer. Måske skal man betragte det
som fibertilskud? *S*

Mvh. Else.

Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 01-11-02 08:31

On Thu, 31 Oct 2002 22:44:09 +0100, "Lisbeth Hviid Jakobsen"
<ernyoka@hotmail.com> wrote:

>Altså det han EGENTLIG prøver at æde er min strikkede trøje. Problemet er
>bare at jeg er indeni den...

Du er da heldig, Scottie prøver at æde MIG :D

Når han får sine flip hvor han partout SKAL slås med min hånd, så
prøver han altid at gabe over en finger. Det får han så lov til, og
ku' han, så havde han sgu' slugt den Han prøver at tygge lidt i
den med kindtænderne, når han finder ud af at han ikke kan, så slikker
han på den, og sådan kører det i cirkel til han er træt af det.

Hvem der bare havde en strikketrøje...

Jacob

Fra : Nina El Falaki

Dato : 01-11-02 16:27

Skal jeg strikke en til dig???

Nå Scotti er nok død af alderdom inden jeg bliver færdig, hihi

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Broxgaard

Dato : 01-11-02 16:51

*GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG*

så ved du hvad han skal have i julegave *GGGGGGG*

--
Med Venlig Hilsen
Miss Candy og Daniel