store Abit AT7 problemer... need help
Fra : Kryger

Dato : 31-10-02 21:51

Jeg har købt et Abit AT7 i august, og det begyndte så at fryse.... jeg
prøvede alt af, og fandt ud af det kun kunne være MB... jeg afleverede det
hos forhandleren, og de fandt fejl på det. godt nok... så har jeg lige fået
et nyt her idag, og det virker så heller ikke... problemet er at computeren
slet ikke starter op... der er ingen forbindelse til skærmen... og jeg har
skiftet gkortet ud, uden ændring... jeg har testet alt andet HW.... resetet
BIOS osv..... uden ændring....jeg er nu på 100% bar bund og håber at en
sidder med svaret...

Søren

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 01-11-02 09:54

Kryger wrote:
> [...]
> ændring... jeg har testet alt andet HW.... resetet BIOS osv..... uden
> ændring....jeg er nu på 100% bar bund og håber at en sidder med

Tjek om Cpu'en er beskadiget.
<http://dk.itbutikken.dk/besk/pdf/install_heatsink2.pdf>
<http://dk.itbutikken.dk/besk/pdf/install_heatsink.pdf>

--
Venligst
Mikael Nørrelund

Remove "removespamfilter" in my email adress for direct mail.

Fra : Leony

Dato : 01-11-02 10:11

"Kryger" <skryger@pokerface.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
resetet
> BIOS osv..... uden ændring....jeg er nu på 100% bar bund og håber at en

Måske en knækket cpukerne eller en afbrændt cpu.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/