Panasonic GD67 - Hjælp!
Fra : Homeboy

Dato : 31-10-02 20:02

Jeg har lige købt en Panasonic GD-67. Efter jeg tænder den, går der ca.
10-15 sek. så genstarter telefonen, ved nogen hvorfor??? Er det noget med
instillingerne at gøre??? Eller er det mon mobil som er gået i stykker???
Det er pisse irriterene...

Mvh. Thomas

P.s. Håber nogen vil hjælpe med at løse problemmet.

Fra : MBJ

Dato : 31-10-02 22:19

Jeg tror ikke man kan indstille sin telefon til at genstarte efter 15 sek,
du kan indstille den til at slukke helt efter en defineret tid.
Men det er jo ikke det der er i vejen.

Har du prøvet at lade laderen til telefonen sidde i når du tænder den ?
Er simkortet sat ordenlig fast ?
Genstarter den selvom du slet ikke rører ved den ?

-MBJ-

Fra : Homeboy

Dato : 01-11-02 07:15

>1. Har du prøvet at lade laderen til telefonen sidde i når du tænder den ?
Ja. og der sker det samme. Den genstarter 2 gange og 3 gang slukker den
helt. Lyder meget underlig. Er det normalt at den er så utrolig langsom???
Synes det tar meget lang tid køre rundt i menu'erne også når man tænder
mobilen og har tastet sin-koden.

>2. Er simkortet sat ordenlig fast ?
Det sidder helt fint som det skal.

>3. Genstarter den selvom du slet ikke rører ved den ?
Ja. Jeg ved virkelig ikke hvad der er galt, prøver at ringe til forhandleren
senere idag. Jeg skal have den byttet.

Mvh. Thomas

Fra : **TRADS**

Dato : 01-11-02 08:36

Jeg tror nu også at der en "BUG" i din Mobilos.For de problemer har jeg slet
ikke med min......
Gå ned i butikken igen og få ham til at pakke en tilsvarende tlf ud.Tjek den
i hoved og røv mens du er i butikken.

At menuerne er lidt sløve/langsomme syntes jeg at alle nye modeller
er,indtil de får lavet den første opdatering. Eks var T68i og så langsom med
den første software ver.

Fra : MBJ

Dato : 01-11-02 18:22

Telefonen er ikke den hurtigste...
men din telefon er helt sikkert defekt, tag ned og få den byttet.

-MBJ-