28 Days Later
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 31-10-02 20:15

http://www.empireonline.co.uk/reviews/review.asp?8496

Den glæder jeg mig meget til !

Danny Boyle kan noget med film.

Og jeg trænger til en ordentlig zombie film.

Fra : Jens Thomsen

Dato : 01-11-02 07:58

"Thomas Mouritsen" <milesSLETDETTE@privat.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.empireonline.co.uk/reviews/review.asp?8496
>
> Den glæder jeg mig meget til !
>
> Danny Boyle kan noget med film.
>
> Og jeg trænger til en ordentlig zombie film.

Me too. Jeg hørte først om den for et par dage siden, og jeg må indrømme, at
det overrasker mig, at Boyle går i lige den retning. Men som gammel genrefan
glæder jeg mig allerede.

I øvrigt en interessant pointe i Empires anmeldelse: Modsat amerikanske
zombie-film, så samler de få overlevende her ikke bare en bunke ærtebøsser
sammen og begynder at plaffe løs som om, de ikke har bestilt andet hele
livet. Det er da noget nyt.

MVH
Jens

Fra : Kasper

Dato : 05-11-02 16:25

"Thomas Mouritsen" <milesSLETDETTE@privat.dk> wrote in news:aprvhe$cg6$1
@sunsite.dk:

> http://www.empireonline.co.uk/reviews/review.asp?8496
>
> Den glæder jeg mig meget til !
>
> Danny Boyle kan noget med film.
>
> Og jeg trænger til en ordentlig zombie film.

Du kan roligt glæde dig. Jeg så den til Premiere Surprise i fredags og den
er virkelig fed! Uden tvivl en af de bedste film jeg har set i år..