MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Restore position program ?
Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 31-10-02 18:55

Jeg leder efter et -gerne lille- program som kan gemme mine ikoners position
på skrivebordet, og derefter gendanne den igen...
Det sker nemlig når man hopper op og ned i opløsninger, at de bliver blandet
rundt, også ville det være rart med et klik at få dem på plads igen..
Jeg ved at Tv-Tool har den funktion, som da også virker fint nok. Men det er
lidt besværligt at bruge..

--
/ Bjarke
http://www.setiathome.dk

Fra : Ole C

Dato : 01-11-02 07:45

Bjarke Ravn-Jonsen skrev blandt andet:

> Jeg leder efter et -gerne lille- program som kan gemme mine ikoners
> position på skrivebordet, og derefter gendanne den igen...

Led efter WinTidy version 2.0 (freeware) - det kan præcis hvad du ønsker.

--
vh
Ole C

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 03-11-02 12:04

Ole C wrote:

> Led efter WinTidy version 2.0 (freeware) - det kan præcis hvad du
> ønsker.

Mange tak !

--
/ Bjarke