Intersex ?
Fra : ole

Dato : 28-02-01 00:01

Nogen der kender nogen til "Intersex" kommer i TV onsdag. Har nogen
nøgenfotos.
(Personen skulle både have en tissekone/tissemand lidt defekte

--
ole@munkeboas.dk er en fantom adresse
Spild ikke din tid med at poste blanke e-mails med vedhæftede virusfiler

Fra : Peter Knutsen

Dato : 28-02-01 00:26

ole wrote:

> Nogen der kender nogen til "Intersex" kommer i TV onsdag. Har nogen
> nøgenfotos.
> (Personen skulle både have en tissekone/tissemand lidt defekte

Det er langt mere udbredt end folk tror.

Du vil få en anden type svar hvis du spørger i news:dk.videnskab
eller news:dk.videnskab.sundhed .

--
Peter Knutsen

Fra : Chokmah Rabias The d~

Dato : 28-02-01 02:40

On Tue, 27 Feb 2001 23:25:51 GMT, Peter Knutsen <peter@knutsen.dk>
wrote:

>Det er langt mere udbredt end folk tror.
*lol* ja for fan freY er ved at få et slagtilfælled hver gang fordi
hun er bange for at Peder kigger med :)
det er sgu ikke til at få det der neetmeeting til at møde så jeg køre
på en offentligt tilgængelig :)
MvH
Bo

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 01-03-01 17:57

"Chokmah Rabias The d@g" skrev

Hej Bo

> *lol* ja for fan

Ole skriver om noget helt andet end du tror, han skriver om et
tv-program om personer som har begge slags kønsdele og ikke om
at dyrke sex foran et tændt webcam.

> freY er ved at få et slagtilfælled hver gang fordi hun er
> bange for at Peder kigger med :)

Kan du ikke lave en offentlig kalender, så jeg slipper for at
skulle sidde og glo på din webcam-hjemmeside hele tiden?

Eller også kunne du i det mindste sende mig en email, før i
starter, så jeg er sikker på ikke at gå glip af noget.

Med venlig hilsen

Peder, som er delvist off-topic og derfor sætter opfølgning til
den rigtige off-topic-gruppe. Eventuelle svar på dette indlæg,
skal nok sparke gang i debatten i den gruppe og tiltrække et par
husarer til denne gruppe.

PS: God DSS-fest på lørdag, klap kvinderne i bagdelen fra mig.