MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Søger program??????!!!!!!!!!!!
Fra : Mick Lyngø Larsen

Dato : 31-10-02 17:51

Hej
Jeg søger et program som kan dele en disk op i flere stykker. Jeg har, et
men det virke rkun på Seagate diske. Nogle der har et program som virker på
alle (Eller de fleste) diske?

/Mick

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 31-10-02 18:25

"Mick Lyngø Larsen" <superaab@sport.dk> skrev :

>Jeg søger et program som kan dele en disk op i flere stykker. Jeg har, et
>men det virke rkun på Seagate diske. Nogle der har et program som virker på
>alle (Eller de fleste) diske?

Det ultimative program til det er Partition Magic, som er et
købeprogram til lidt under kr. 1.000,-, en virkende
demo-/trialversion findes ikke.

Kører du fat 32 skulle du kunne bruge freewareprogrammet fips til
det.

Guide:
http://www.idg.net/english/crd_font_526756.html
(er på dansk, så hvorfor der står english i linket er ikke godt
at vide)

Download:
http://www.igd.fhg.de/~aschaefe/fips/

Fra : ///JJ

Dato : 31-10-02 19:28

"Mick Lyngø Larsen" <superaab@sport.dk> wrote in message
> [...]
> men det virke rkun på Seagate diske. Nogle der har et program som virker

Her vil de fleste nok slynge ordene "Partition Magic" ud. Det er godt og
nemt, men koster lidt penge.
Windows 2000 kan bruges - smid evt. din nye disk i en pc der kører Win2k og
brug Disk Management under Computer Management til det.

mvh
///JJ