PA2013 -hjælp søges-
Fra : Sv. Larsen

Dato : 31-10-02 16:46

PA2013 + XP, kan dette lade sig gøre ?
Har lidt problemer med at finde oplysninger om dette board, det sidder
vistnok i de tidligere "BILKAmaskiner".

Venligst
Sv. Larsen

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 31-10-02 17:37

Sv. Larsen wrote:
> PA2013 + XP, kan dette lade sig gøre ?
> Har lidt problemer med at finde oplysninger om dette board,
> det sidder vistnok i de tidligere "BILKAmaskiner".

Jeg kan da finde masser af info:
<http://shor.ter.dk/60861343>
<http://shor.ter.dk/437490682>

Det eneste problem jeg har fundet med nævnte bundkort og
Windows XP er, at det kun viser 16 farver, men det løses nemt
vha. VIA4in1 driverne (de er i første link).
<http://shor.ter.dk/254747225>

Da jeg i sin tid havde dette bundkort, var problemet tit, at TNT
kortene (og sandsynlkivis også Geforce kortene) ikke kunne
bruges før nyeste VIA4in1 var installeret og det stemmer jo fint
overens med førnævnte link.

--
Venligst
Mikael Nørrelund

Remove "removespamfilter" in my email adress for direct mail.

Fra : bigdad

Dato : 04-11-02 10:32

"Sv. Larsen" skrev d. 31-10-02 16:46 dette indlæg :
> PA2013 + XP, kan dette lade sig gøre ?
> Har lidt problemer med at finde oplysninger om dette board, det sidder
> [...]

Har selv en maskine med samme bundkort. Prøv at kigge på dette
:http://www.kandu.dk/dk/spg/6090
Jeg håber at det kan hjælpe dig, det hjalp ikke mig....
Vil gerne vide hvis du finder de "gyldne" sten.

Mvh. Bigdad

http://www.kandu.dk/

Fra : bigdad

Dato : 04-11-02 10:36

http://www.kandu.dk/

Fra : Sv. Larsen

Dato : 08-11-02 00:23

Hej Bigdad!
Det er desværre ikke mit board ( PA-2013 ), men en kammerats som ikke har så
meget forstand på pc´er, og han bor et godt stykke fra mig. Jeg har fundet
et link til dig, hvor du kan finde nyeste bios samt diverse drivers.
http://www.fic.com.tw/support/motherboard/motherboardcdf1.html?model_id=18
Jeg hører gerne fra dig når du har afprøvet diverse.

M.v.h
Sv. Larsen