Jeg vil gerne have Serial ATA på mit nye b~
Fra : Bernard

Dato : 31-10-02 14:26

Jeg vil gerne have Serial ATA på mit nye bundkort.
Hvilket kort har det nu om dage?
-
BA

Fra : Mr bob

Dato : 31-10-02 14:59

Abit AT7-MAX2 RAID ATX
Asus A7V8X ATX LAN SATA
Asus P4PE /SATA ATX Via kt333 chipset
Asus P4PE /SATA ATX Sis648 chipset
Msi KT4 Ultra-BSR (MS-6590)
Msi KT4 Ultra-BFISR (MS-6590)

med venlig hilsen Mr bob

Fra : Nicolai

Dato : 31-10-02 15:04

> Asus P4PE /SATA ATX Via kt333 chipset
HOST HOST Det hedder IKKE P4PE <- P4PE har INTEL chipset.

> Asus P4PE /SATA ATX Sis648 chipset
SAMME

Bortset fra det. TAG et P4PE, i mine øjne det bedste kort på markedet lige nu

Fra : Michael Holm

Dato : 31-10-02 18:04

jeg har et p4pe, og det sparker numse..

//mic

Fra : -=Madsen=-

Dato : 31-10-02 17:44

<---------------------->
> Asus P4PE /SATA ATX Sis648 chipset
<---------------------->

Hmmm passer ikke, det er med Intels helt nye i845PE chipset

Fra : Michael Holm

Dato : 31-10-02 18:04

....Hvad er SATA til? - jeg har det på mit mobo, men kan ikke købe en sata
disk...?

--mic

Fra : [9000] Søren

Dato : 01-11-02 03:05

> ...Hvad er SATA til? - jeg har det på mit mobo, men

Uden at virke alt for klog gætter jeg på at det er Seriel ATA du mener.. den
nye IDE standard

Fra : Michael Holm

Dato : 01-11-02 13:07

Jo tak, men der er jo ingen Serial ATA til salg nogle steder??

--Michael

Fra : Olesen

Dato : 02-11-02 00:11

"Michael Holm" <Michael@Holm.org> skrev i en meddelelse
> Jo tak, men der er jo ingen Serial ATA til salg nogle steder??

Ja..hos enhver forhandler forhåbentlig...
Men S-ATA er nok smart, men vil som IDE blive løbende
udviklet i 3 trin.
1. trin er på 150 mb/sek, hvor vi idag har 133 mb/sek med ATA-133.

Blir spændende i 3. trin..