Asus A7V333 + iPanel deluxe
Fra : Peter Haslev

Dato : 31-10-02 14:07

Er det lykkedes nogle at løse problemet med at computeren hænger /hakker
hver gang "ipanel" opdaterer målingerne!!!

Jeg kan se at det er et velkendt problem ved at søge på nettet!!.....det gør
det dog ikke tilgiveligt at man kan lave sådan noget bras fra Asus' side!

Lyd/mus/keyboard virker ikke i ca 1 sekund hver 8. sekund (eller hvert 16
eller 32. afhængig af hvordan man sætter "poll" intervallet op)

Mvh
Peter Haslev

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 31-10-02 14:11

> Er det lykkedes nogle at løse problemet med at computeren hænger /hakker
> hver gang "ipanel" opdaterer målingerne!!!

Du kan prøve at kigge her.

http://www.a7vtroubleshooting.com/

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk

Fra : Peter Haslev

Dato : 31-10-02 14:34

Der står vist ikke noget om problemet!!

/PH

Fra : heltfin

Dato : 31-10-02 17:10

http://www.kandu.dk/

Fra : Peter Haslev

Dato : 31-10-02 19:03

Ja, den side er fin. men hvad f..... skal jeg bruge den til?

Mvh
Peter Haslev

Fra : heltfin

Dato : 31-10-02 20:05

> [...]
16
> eller 32. afhængig af hvordan man sætter "poll" intervallet op)

FILER
PÅ DEN SIDE

http://www.kandu.dk/

Fra : Peter Haslev

Dato : 31-10-02 20:38

Når man ikke ved noget, så skal man lade være med at forsøge..........og du
spilder min tid med dine helt uigennemtænkte links!!!

Fra : Jakob-H // iVER_uRT

Dato : 01-11-02 08:43

Ohh shit!
Kan godt se det er for dårligt af ham at spilde din dyrebare tid med sine
ubrugelige links.
Prøvede han at hjælpe? Nej, selvfølgelig ikke! Han prøvede at stjæle SÅ
MEGET af din kostbare tid som overhovedet muligt! Man kan sku da heller
aldrig regne med nogen i denne verden!

Mvh
Jakob

Fra : heltfin

Dato : 31-10-02 20:29

http://www.kandu.dk/

Fra : heltfin

Dato : 01-11-02 08:21

http://www.kandu.dk/

Fra : Peter Haslev

Dato : 01-11-02 09:43

Vil du fortælle mig HELT præcis hvor der står et fix til mit A7V333.

Det var dit 3. forsøg.......læser du overhovedet, hvad der står på siden
inden du poster et link??????

/PH

Fra : Poul Ladefoged

Dato : 02-11-02 17:04

"Peter Haslev" <haslev@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Vil du fortælle mig HELT præcis hvor der står et fix til mit A7V333.
>
> Det var dit 3. forsøg.......læser du overhovedet, hvad der står på siden
> inden du poster et link??????
>
> /PH
<klippet en helt masse bavl fra Peter Haslevs side>

Hallo Peter læs nu for pokker hvad der står på den side heltfin henviser dig
til, forbindelserne er de samme uanset at det er et CUSL bundkort de nævner
i artiklen, det samme er løsningen så prøv det dog af inden du sender mere
brok efter heltfin..

MvH
Poul Ladefoged

Fra : Peter Haslev

Dato : 02-11-02 19:27

Man begynder f..... ikke at lodde ting på sit nye bundkort uden, at der er
dokumenteret, at det har en effekt på det pågældende bundkort. Eftersom der
er en del Asus bundkort, hvorpå dette "trick" er testet og IKKE virker
(iflg. siden) så er det måske noget usikkert om det skulle virke på mit!

Hvis der er andre, der har mod på at forsøge indgrebet på et A7V333 (ikke
mit), så hører jeg dog gerne om erfaringer!

Mvh
Peter Haslev

Fra : Jakob-H // iVER_uRT

Dato : 03-11-02 13:15

Der er jo også chancen for det virker, ikke?

a) Du lodder ikke på boardet. Hvis du havde læst siden, lodder du to
ledninger sammen plus et par modstande på kablet imellem i-Panel'et og
motherboardet.
b) Det har virket med utallige andre ASUS boards + funktionaliteten af
i-Panalet'et mistes IKKE, så det er en all-gain situation.
c) Stop dog med at farre sådan op når folk prøver på at hjælpe dig. Hvis det
fortsætter på den måde er der jo ingen der gider hjælpe dig, da alle har
"ham sure-peden Peter Haslev" på deres block-liste og du ender med at få en
dom for overlagt mord på en spejder.

"Mvh"
Jakob

Fra : heltfin

Dato : 03-11-02 14:42

"Jakob-H // iVER_uRT" skrev d. 03-11-02 13:15 dette indlæg :
> [...]
>
> "Mvh"
> Jakob
>
> Jeg tror ikke at det kan betale sig at skrive til ham mere han ved jo
alt ????

http://www.kandu.dk/