Skærme
Fijala 3554
Jeg skal ha' en Samsung 172T, men hvor er ~
Fra : Daniel-San

Dato : 31-10-02 13:52

Hejsa

Nu skal det sgu' være, dvs. først i starten af december, men jeg tager
glæderne lidt på forskud for at høre hvor i dagens Danmark man kan få
sådan en skærm billigst. Jeg har set den hos MidtData til omkring 6300
spir. Kan det gøres billigere nogen steder? - Den er jo ikke på
EDBPriser endnu

Mvh
Daniel-San

Fra : Lars-Bo

Dato : 31-10-02 17:51

Prøv at søg under hardware på Edbpriser.dk
Søg på "172t"
Det virker.

MVH LB

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 31-10-02 18:38

Hejsa

> [...]

> sådan en skærm billigst. Jeg har set den hos MidtData til omkring 6300
> spir. Kan det gøres billigere nogen steder?

Jeg har købt min hos Midtdata, som jeg varmt kan anbefale. Havde ellers
først bestilt den hos Computer Centrum, men de virker som amatører da de
ikke ville sende den pr. efterkrav, og har ikke mulighed for
dankortbetaling.

Ellers er Multimedia-Experten også et godt alternativ.

Muh
Hans

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 31-10-02 19:18

> [...]

> sådan en skærm billigst. Jeg har set den hos MidtData til omkring 6300
> spir. Kan det gøres billigere nogen steder? - Den er jo ikke på

Gør dig selv en tjeneste og overvej om den billigste forhandler absolut
også er den bedste. Det er muligt at du kan finde en
"sovekammer"-forhandler, som kan skaffe dig skærmen et par kroner
billigere, men vælger du en af de større forhandlere, der har været i
branchen i længere tid, er risikoen for at blive røvrendt mindre.
Ligeledes er større forhandlere også lettere at snakke med, hvis der
skule opstå problemer i forbindelse med eller efter købet.

(Jeg kan selv kun anbefale MidtData - og nej, jeg har intet med dem at
gøre, andet end at jeg har handlet der mange gange...)

mvh
Peter

Fra : Daniel Andersen

Dato : 31-10-02 20:36

> [...]
>
> (Jeg kan selv kun anbefale MidtData - og nej, jeg har intet med dem at
> gøre, andet end at jeg har handlet der mange gange...)

Jeg tror det bliver MidtData eller Multemedia-Eksperten... Nu er der jo en
måned til jeg skal handle, så det kan jo være den falder lidt indtil da....
Ellers tak for de gode svar

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 31-10-02 21:30

"Daniel Andersen" <bluwduch@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror det bliver MidtData eller Multemedia-Eksperten... Nu er der jo en
> måned til jeg skal handle, så det kan jo være den falder lidt indtil
da....
> Ellers tak for de gode svar

Vil bare sige at du har noget at glæde dig til

Den har bare et super skarpt billede, er klarer 3D-Spil meget godt. Det er
også helt rart med lidt mere plads på skrivebordet :)

Bedste anbefalinger herfra.

Mvh
Hans

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 01-11-02 20:50

"Hans Mouridsen" <hom@adslhome.dk> wrote in message

> Vil bare sige at du har noget at glæde dig til
>
> Den har bare et super skarpt billede, er klarer 3D-Spil meget godt. Det er
> også helt rart med lidt mere plads på skrivebordet :)
>
> Bedste anbefalinger herfra.

Okay, jeg fatter bare ikke hvorfor de ikke snart kommer med nogle
faldskærme, med højere opløsning....

På bærbare computere.. Fx DELL har 16" med opløsnisning på 1600*1200 Hvorfor
kan dette ikke laves på en 17" til normal PC??

synes simpelhen 1280*1024 er for lidt, og hvorfor det ikke er 1280*960 kan
jeg nu heller ikke forstå

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 02-11-02 01:29

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@REMOVEspamfilter.dk> skrev

> Okay, jeg fatter bare ikke hvorfor de ikke snart kommer med nogle
> faldskærme, med højere opløsning....

Hi hi - "faldskærme"

(Nej, der skal ikke mere til at more mig)
mvh
Peter