Surprise i Århus i aften ...
Fra : Jan Richardy

Dato : 31-10-02 11:40

Nogle bud på, hvad de kan ende med at smække på lærredet?

Personligt håber jeg på at det ikke er endnu en Bruckenheimer film, hehehe

---

Jan Richardy

Online portfolio & CV
http://www.richardy.dk

Fra : Anders

Dato : 31-10-02 12:25

> Personligt håber jeg på at det ikke er endnu en Bruckenheimer >film,
hehehe

....tja, måske My Big Fat Greek Wedding ?! ..var inde og se den som
forpremiere i tirsdags - det kunne være den. Desværre er det også grunden
til at jeg ikke "tør" tage ind og se Premiere Surprise i Imperial på lørdag,
da det garanteret er den de viser (har prøvet en lignende situation før med
en premiere surprise film som man lige havde set ugen inden på en "officiel"
forpremiere - surt show!)

mvh

Anders HL

Fra : Per Kristensen

Dato : 31-10-02 13:06

> [...]
med
> en premiere surprise film som man lige havde set ugen inden på en

My Big Fat Greek Wedding er ellers ganske underholdende. Så den for et par
måneder siden i flyet over atlanten.

Fra : Emil Rune

Dato : 31-10-02 13:30

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> "officiel"

> My Big Fat Greek Wedding er ellers ganske underholdende. Så den for et par

Nej nej nej....for guds skyld, lad det ikke blive den.....så forlader jeg
sgu Imperial!

Emil

Fra : Anders

Dato : 31-10-02 15:32

> My Big Fat Greek Wedding er ellers ganske underholdende. Så den for et par
> måneder siden i flyet over atlanten.

ja absolut, blev meget positivt overrasket - god film

Anders HL

Fra : Peter Fleinert

Dato : 01-11-02 00:14

Hvilken film var det så?
Peter.

Fra : Peter Fleinert

Dato : 01-11-02 00:15

"> Hvilken film var det så?
> Peter.

Okay. Der var jeg lidt for hurtig. Læste det i en post længere nede.