HTLM(Java) mod Database
Fra : Michael Houmaark

Dato : 27-02-01 23:14

Er der nogen der kan sige mig hvordan jeg sætter en database sammen med en
hjemmeside.
Jeg ville være glad hvis der var nogen der kunne give mig nogle små
eksempler eller url til andre steder man kan lære det på.

På Forhånd TAK

Fra : Lars Klingenberg

Dato : 28-02-01 00:01

> [...]
> Jeg ville være glad hvis der var nogen der kunne give mig nogle små
> eksempler eller url til andre steder man kan lære det på.

En fremragende serverside metode er ASP. Kig evt. på
http://www.activeserverpages.dk/ under Artikler eller http://www.asp101.com
under resources.
Lars Klingenberg
[lklingenberg@ifi.ku.dk]

Fra : Lars Klingenberg

Dato : 28-02-01 00:14

> http://www.asp101.com
> under resources.
Sorry! Kig under samples.

Fra : Michael Houmaark

Dato : 28-02-01 00:19

Tak for hjælpen
har lige set på linkene tak for det tjækker lige efter i morgen hele min
krop sover