Brain-storming ønskes JBH
Fra : marianne hellemose

Dato : 31-10-02 08:59

Søvnbesvær kan være en god ting, jeg brugte det meste
af natten på at tænke over hvis tur det var til at blive
"belemret" med en "roman" om JBH. 3 politikkere der
har vist at de er interesseret i dyrevelfærd, Hanne Fischer
Boel, Margrete Auken og Christian H Hansen, de får en
stak kopier af hvad jeg nu har fået samlet sammen, men
så var det lige at jeg tænkte, hvorfor ikke nuppe en
håndfuld "kendte" der måske vil blive hørt bedre end os
"dødelige" så nu vil jeg gerne have en stribe navne på
skuespillere / musikere og lign. der vides at tale dyrenes sag, umiddelbart
har jeg Ghita Nørby og Niels Hausgaard, så bryd lige jeres eminente hjerner
og kom op med nogle flere.

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : AEK

Dato : 31-10-02 10:23

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:apqnrr$lag$1@sunsite.dk...

> Søvnbesvær kan være en god ting, jeg brugte det meste
> af natten på at tænke over hvis tur det var til at blive
> "belemret" med en "roman" om JBH.

Det lyder rigtig fornuftigt

3 politikkere der har vist at de er interesseret i dyrevelfærd, Hanne
Fischer
> Boel, Margrete Auken og Christian H Hansen, de får en
> stak kopier af hvad jeg nu har fået samlet sammen

Så ved de, hvad de skal bruge weekenden på !
Kanon, Marianne

> [...]
> "dødelige" så nu vil jeg gerne have en stribe navne på
> skuespillere / musikere og lign. der vides at tale dyrenes sag,

Hvad med f.eks : Camilla Miehe - Renard , Lisbeth Dahl ( Hun er jo en dame,
der kan råbe højt ! og Suzanne Bjerrehus ?

>umiddelbart har jeg Ghita Nørby og Niels Hausgaard, så bryd lige jeres
eminente hjerner
> og kom op med nogle flere.

Førstnævnte er i hver fald MEGET glad for hunde i følge mit sladderblad "
Kig Ind ".

Held & lykke , Marianne.

/ Anya

Fra : Ida

Dato : 31-10-02 10:42

Der er Lise Nørgaard og Kirsten Hüttemeier .. selvom sidstnævnte måske ikke
er den store skuespiller, så er hun iht glad for dyr

Ida

--
DK CorkyCoon
www.maine-coons.dk -killinger til salg

Fra : Lindes

Dato : 31-10-02 10:25

Hej, god ide..

Hvad med Kira Eggers, hun har da også vist interesse for dyrevelfærd..

Med venlig hilsen
Charlotte

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 31-10-02 12:46

Lindes wrote:
> Hej, god ide..
>
> Hvad med Kira Eggers, hun har da også vist interesse for dyrevelfærd..

hun er vist i USA i øjeblikket........
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 31-10-02 11:14

> [...]
meddelelse news:apqnrr$lag$1@sunsite.dk...
> 3 politikkere der
> har vist at de er interesseret i dyrevelfærd, Hanne Fischer

Mener du ikke _Mariann_ Fischer Boel, fødevareministeren?

Mvh. Else.

Fra : marianne hellemose

Dato : 31-10-02 14:27

jo selvfølgelig, det er sådan det kan gå når man ikke passer sin seng *GGG*

Fra : goofy

Dato : 31-10-02 11:28

Hej Maianne
En rigtig god ide
Hvad med
http://www.dyrevelfaerd.dk/

Steen Vinbæk

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 31-10-02 11:40

Grethe Sønck
Preben Kristensen

VH Pernille

Fra : Eva Schmidt

Dato : 31-10-02 12:54

Fint initiativ !!

Skibsreder Per Henriksen

Programmet 19 direkte på DR 1

mvh Eva

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 31-10-02 13:31

Eller hvad med ham Cosmo fra BigBrother, han var da med i et SuperSælgerne
program hvor han samlede ind til Anima.

Mvh
Vibeke

Fra : marianne hellemose

Dato : 31-10-02 14:31

tusind tak allesammen, fortsæt bare det gode arbejde,
og hvis I kan komme med ideer til hvor jeg kan finde
deres adresser, ville det ikke være af vejen. Nu har
jeg været i Maribo og sende "politikker-post" og købe
A4-kuverter, så nu vil jeg tilbringe lidt tid på langs med et
bredt udvalg af fede frække pelsdyr.

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 31-10-02 14:51

> [...]
>
> Hellemose Somali
> hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk
>
> Some people have lives, others have cats

Er Poul Thomsen blevet nævnt? Eller Søren Ryge? (jeg kan lige nu kun
læse via hjemmesidens newsreader, og den er UTROLIG l-a-n-g-s-o-m...
(men ellers er den jo smart nok))

Der er osse de andre "kloge hoveder" fra En Naturlig Forklaring, men jeg
kan ikke huske hvad de hed :}

Fint "initiv". Jo flere der råber, jo lettere bliver det hørt.

Med venlig hilsen
Lisbeth Hviid Jakobsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Lene Vang

Dato : 31-10-02 19:20

Jeg ved godt at det ikke lige det du skrev om, Men hvad med nogle "flyers"
til at havde med til div. katteudstillingere?? Nu ved jeg selvfølgelig ikke
om det er lovligt, men det kunne da give lidt opmærksomhed.

--
Hilsen

Lene Vang

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 31-10-02 19:41

"Lene Vang" <lenevangkatte@bakkeget2net.dk> wrote in message
> [...]
ikke
> om det er lovligt, men det kunne da give lidt opmærksomhed.

Hej.

Det kunne jo evt. skrues sammen snart og tages med på udstillingerne i
Glostrup og det andet sted der...Fyn var det vist.
Der er jo nok mennesker der har familie i Jylland, der kommer på de
udstillinger.

MvH Aragorn_dk

Fra : Birgitte Krogh

Dato : 31-10-02 19:48