MS Windows
briani 27239
Win2K - ntoskrnl.exe
Fra : TheDevil

Dato : 31-10-02 08:30

Hej NG. . .

Hvorfor fejler Puteren ved ntoskrnl.exe, jeg kan ikke nå at skrive fejl
meddelsen før puteren reboot, men fejlen er noget med at " not equel"

På forhånd tak. . .

Fra : Leony

Dato : 31-10-02 12:41

"TheDevil" <thedevil@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor fejler Puteren ved ntoskrnl.exe, jeg kan ikke nå at skrive fejl
> meddelsen før puteren reboot, men fejlen er noget med at " not equel"

driver irql not less or equal eller irql not less or equal - måske.
Læs mere her:
http://www.aumha.org/kbestop.htm

2000 genstarter vist automatisk ved fejl - ligesom XP gør.
Du kan slå den automatiske genstart fra, så kan du læse den blå skærm.
Ved ikke hvor det gøres i 2000, men sådan her gøres det i XP:
Start->Indstillinger->Kontrolpanel->System->Avanceret->Start og
genoprettelse, indstillinger.
Måske gøres det på nogenlunde samme måde i 2000.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Madsen

Dato : 31-10-02 13:02

Leony skrev:

> Start->Indstillinger->Kontrolpanel->System->Avanceret->Start og
> genoprettelse, indstillinger.
> Måske gøres det på nogenlunde samme måde i 2000.

Ja, det gøres på samme måde i Win2000.

Madsen.