MS Windows
briani 27239
XP CD-Key Recover
Fra : Ulrik Nielsen

Dato : 30-10-02 23:50

Hey..

Jeg har i alt mit flytte-rod ikke kunne finde min XP æske med tilhørende
CD-Key..
Nu står jeg og vil formatere windows. Kan man findes sin nuverende CD-Key et
sted i regstringesdatabsen?? Eller på anden måde??

Fra : Rune Manscher

Dato : 30-10-02 23:55

"Ulrik Nielsen" <un@get2net.dk> wrote in message
> [...]
et
> sted i regstringesdatabsen?? Eller på anden måde??

Du kan fx. følge MS' egen guide til hvordan man finder (og evt. ændre) sin
licensnøgle:

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q328874