Gigaset 3070 - vise omkostninger?
Fra : Jens Peter Hansen

Dato : 27-02-01 22:51

Hej
Kan det lade sig gøre at få Gigaset 3070 til at vise omkostninger ved
telefonsamtaler via tilknyttede håndsæt? Menuerne er der, men jeg kan
ikke få den til at gemme indtastninger.

mvh Jens Peter Hansen

--

Jens.Peter.Hansen@bigfoot.com
Tlf. 86 47 95 21

Initativtager til PurhusNet - et virtuelt mødested for borgere i Purhus
kommune
http://www.PurhusNet.dk

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 27-02-01 22:55

> Kan det lade sig gøre at få Gigaset 3070 til at vise omkostninger ved
> telefonsamtaler via tilknyttede håndsæt? Menuerne er der, men jeg kan
> ikke få den til at gemme indtastninger.

Abonnerer du på tjenesten Vis Pris?

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Jens Peter Hansen

Dato : 28-02-01 08:05

"Martin Højriis Kristensen" wrote:

> Abonnerer du på tjenesten Vis Pris?
>
> --
> Med Venlig Hilsen
>
> Martin Højriis Kristensen
> Svar bedes baseret på RFC1855
> Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet

Det tror jeg ikke. Nogen idé om prisen på denne service - kan ikke
umiddelbart finde nogen pris på Teledanmark's side.

jph

Fra : Kasper Bøggild

Dato : 28-02-01 10:38

"Jens Peter Hansen" <Jens.Peter.Hansen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> Det tror jeg ikke. Nogen idé om prisen på denne service - kan ikke
> umiddelbart finde nogen pris på Teledanmark's side.

35 kr pr kvartal så vidt jeg husker.

Med venlig hilsen
Kasper Bøggild
"Der kun repræsenterer sig selv"