Fisketure i blæst og godt vejr
Fra : Anders & Berit

Dato : 30-10-02 20:14

Ak ja. Allevegne hører vi den samme sang. Der fanges få fisk. Jeg har nu
sammen med en god ven brugt 3 fridage på at få ændret på den situation. Vi
har været efter gedder og en tur i åen for at se om den kunne kaste en
tidlig ørred af sig. Intet set eller mærket i åen.

De 2 gange efter gedder havde dog indikeret, at mulighederne var der. Vi
havde fået et par stykker omkr. 1½ kg, og haft kontakt med flere. I dag
lykkedes det så., vi fik 1 * 11,2 kg. 1 * 7,6 kg og nogle af de mindre 0,5 -
1,5 kg. De bedste kontakter midt på dagen, mens det er lysest.

De største taget på blink, og de andre blandet blink og døde skaller.

Så venner fortvivl ej, der er fisk derude et sted. Stædighed lønner sig.

Knæk og bræk
Anders

Fra : essox

Dato : 31-10-02 23:52

Hvor fisker i ?
Har i evt. nogle billeder af fiskene ?

Fra : Anders & Berit

Dato : 01-11-02 08:23

Vi fisker i nogle søer og moser på Vestsjælland. Der er taget billeder, men
filmen er ikke fremkaldt.

Mvh
Anders