True Romance Unrated Director's Cut Two-Di~
Fra : Andreas Ohn-Andersen

Dato : 30-10-02 19:49

Har endelig modtaget filmen idag.

Jeg er rimelig godt tilfreds.
Fedt at der er tre kommentarspor (1. C. Slater & P. Arquette 2. Tony Scott
3. Q. Tarantino). Glæder mig til at høre hvad Tarantino siger til filmen.
Slater og Arquette havde åbenbart ikke set filmen siden den udkom da de
lavede sporet, så det er ret sjovt at høre deres reaktioner (fx i "Making
Love" scenen).

Ideen med at ligge storyboard-billeder ind som undertekstspor er udemærket.
Scott's storyboard er dog ikke særlig detaljeret eller interessant.

Behind-the-scenes featuretten er lidt rodet synes jeg. Forvirende at den er
delt op på den måde.

De slettede scener var sjove at se. Synd for Jack Black som slet ikke er med
i den endelige film. Der er mærkelig at der er klippet i "Heroes For
Sale" scenen. Clarence spørger om hun vil se Spiderman nr. 1, men da der er
klippet er det jo slet ikke spiderman 1 han viser hende i den endelige film.
Personligt ville jeg gerne have haft "Vincenzo's Vedatta", hele "Heroes For
Sale" og hele "Drexl Does Business" med i filmen.

Den alternative slutning er ret god, bortset fra det storyboard billede der
er klippet ind. Kunne QT ikke bare have fortalt det på kommentarsporet...?
T. Scotts tegninger bliver heller ikke bedre af at blive forstørret op!

Det var så min mening. Hvad synes I?

--
..- -. -.. .-. . .- ...
A n d r e a s

Fra : zcully

Dato : 30-10-02 22:55

"Andreas Ohn-Andersen" <andreas.ohn@mail.dk> wrote in message
> [...]
> T. Scotts tegninger bliver heller ikke bedre af at blive forstørret op!

Ok jeg er bagefter. Vidste faktisk ikke den var kommet i en sådan
pragtudgave!!!
Hvor er den billig??
Den skal straks bestilles.

/Zcully

Fra : Andreas Ohn-Andersen

Dato : 03-11-02 15:31

zcully <zcully@hotmail.com> skrev i
> Ok jeg er bagefter. Vidste faktisk ikke den var kommet i en sådan
> pragtudgave!!!
> Hvor er den billig??
> Den skal straks bestilles.
>
> /Zcully

Jeg købte det på FE for £12.99 men nu er den vist sat op til £14.99. Jeg ved
ikke om den kan fåes billigere.

--
A n d r e a s