Atomic - opdatering
Fra : Joan Frederiksen

Dato : 30-10-02 19:44

Hey gruppe

Lidt nyt om den lille bombe

Altså det ku bare ikk gå bedre *S*
Nøøøøj der er krudt i hende - meget af det hun foretager sig, foregår med
100 i timen *G* Og jeps hun er god til fræs

Neo er alletiders legeonkel *S* Atomic får lov at jagte ham og daske ham på
benene. Hun må slå krølle på hans hale, hun må vaske ham i ansigtet og og
og - hvor er det fedt at se *S*

Dixie har opgivet at være sur nu *G* Kigger dog lidt på afstand, men lader
Atomic komme sig nær alligevel
Og da Dixie går meget op i at snuse kattebagdel, så er det det hun foretager
sig mest med Atomic *G* De lå og sov nogle få cm fra hinanden i nat - sååååå
det tyder på at det bliver et hit *S*

Atomic keder sig aldrig - hvis de store sover, så underholder hun da bare
sig selv
Og nå ja - er ved at vænne hende af med at lege med sagerne i kattebakken
*LOL*
Det er åbenbart sjovt at kaste med l... *G* Ej den vane skal hun altså bare
ikk ha'.

Ellers er hun en skøøøøøn lille puttegøj - det er fast ritual at hun sover
på mit skød, når jeg sidder her om aftenen. Jeg bliver SÅ blød - hun sætter
sig, kigger mig ind i øjnene - sidder sådan længe og pludselig kaster hun
sig ind til mig - For pokker en kærlighedserklæring *S*

Så her går det godt - alle er glade *S*

Hilsen
Joan

Fra : Denise

Dato : 30-10-02 20:05

Hej Joan
Hvor er det dejligt når det går så let, og hvor er hun dog bare skøn..
Hilsen Denise

Fra : AEK

Dato : 30-10-02 20:17

"Joan Frederiksen" <joanSLETDETTE@haarbolden.dk> skrev i en meddelelse

> Hey gruppe

Hey selv ....*G*

> Lidt nyt om den lille bombe

Endelig !

> Neo er alletiders legeonkel *S* Atomic får lov at jagte ham og daske ham

> benene. Hun må slå krølle på hans hale, hun må vaske ham i ansigtet og og
> og - hvor er det fedt at se *S*

Hvad går der galt med onkel Neo

> Dixie har opgivet at være sur nu *G*

Endelig - "gamle" hysbombe

> Atomic keder sig aldrig - hvis de store sover, så underholder hun da bare
> sig selv

Det gør Tildemusen også - så får den for fulde gardiner med legetøjet.

> [...]
> *LOL*
> Det er åbenbart sjovt at kaste med l... *G* Ej den vane skal hun altså

Hvorfor dog ikke, fniiis. Jeg vil sq nok kigge en gang, hvis mine rødder
begyndte at lege med deres aff. i bakken !

>hun en skøøøøøn lille puttegøj - det er fast ritual at hun sover
> på mit skød, når jeg sidder her om aftenen.

Tilde mener også, at det er HENDES plads. Indimellem forvilder Oscar sig op
på mit skød og sover - det passer ikke Tilde.
Det er hendes plads og hendes moaaar !

> Så her går det godt - alle er glade *S*

Dejligt. Og tillykke med hende - hun er godt nok yndig - suk .

Knus fra
Anya.

Fra : Jakob Jensen

Dato : 30-10-02 21:01

On Wed, 30 Oct 2002 19:44:29 +0100, "Joan Frederiksen"
<joanSLETDETTE@haarbolden.dk> wrote:

> [...]
>sig, kigger mig ind i øjnene - sidder sådan længe og pludselig kaster hun
>sig ind til mig - For pokker en kærlighedserklæring *S*

Hej Joan

Det er dejligt, at høre - vi glæder os til at se hende igen

Venlig hilsen
Jakob Jensen

Debatkat ....( stedet for katte og deres mennesker )
http://www.debatkat.dk

Er din kat sød, måske mere sød end disse
http://www.debatkat.dk/topkat.php - det koster ikke noget.

Fra : Birgitte

Dato : 30-10-02 21:50

Det er altid en ren fornøjelse, når der ingen problemer er med nyankomne
Glæder mig virkelig på dine vegne, er sikker på, at Louise og Jacob har
givet Atomic den helt rigtige start på livet.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Kate

Dato : 30-10-02 22:55

"Joan Frederiksen" <joanSLETDETTE@haarbolden.dk> wrote in

> Og nå ja - er ved at vænne hende af med at lege med sagerne i
> kattebakken *LOL*
> Det er åbenbart sjovt at kaste med l... *G* Ej den vane skal hun
> altså bare ikk ha'.

Det går nok over Mowgli syntes også lige i starten her at det var
en herlig beskæftigelse. Specielt når jeg tog skovlen for at rense
bakker, så gik han fuldstændigt i selvsving

Hvor er det skønt når det bare går godt med det samme. Hos mig var
Lante også positiv, Johan og Sofie skulle ha' lidt længere tid. Jeg
tror der gik 2-3 dage hvor Sofie næsten ikke ville spise, for den lille
prut skulle jo være i _hendes_ køkken. Johan var nok tæt på en uge om
at tø op, først da han opdagede at Mowgli gerne delte sin mad var Johan
positivt stemt

Tillykke med din lille ny krudtugle, hende skal du nok få masser af
glæde af, og Dixie og Neo, selvfølgelig.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Louise Viborg

Dato : 31-10-02 11:37

> Altså det ku bare ikk gå bedre *S*
> Nøøøøj der er krudt i hende - meget af det hun foretager sig, foregår med
> 100 i timen *G* Og jeps hun er god til fræs

L: Det er jo ligesom derfor hun fik sit navn, ik!
Du var advaret på forhånd! Jeg kan da ikke gøre for at hun lige valgte
at være møgtræt den dag du var og besøge hende *G*

> Neo er alletiders legeonkel *S* Atomic får lov at jagte ham og daske ham på
> benene. Hun må slå krølle på hans hale, hun må vaske ham i ansigtet og og
> og - hvor er det fedt at se *S*

L: Fedest Kan lige se det for mig. Tag lige et billede, gider du?

> [...]
> sig mest med Atomic *G* De lå og sov nogle få cm fra hinanden i nat - sååååå

L: Dyyyygtig Dixie

> Atomic keder sig aldrig - hvis de store sover, så underholder hun da bare
> sig selv

L: Ja da, man skulle jo nødig spilde tiden

> [...]
> *LOL*
> Det er åbenbart sjovt at kaste med l... *G* Ej den vane skal hun altså bare

L: HOV HOV, DU!!!! Sådan gjorde hun altså ikke herhjemme

> [...]
> sig, kigger mig ind i øjnene - sidder sådan længe og pludselig kaster hun
> sig ind til mig - For pokker en kærlighedserklæring *S*

L: Ååårrrh, lille pusser

> Så her går det godt - alle er glade *S*

L: Dejligt Selvom vi savner hende lidt
Giv hende en kæmpe nusser fra os

Knus fra Louise
Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk

- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 03-11-02 19:10

Lidt nyt herfra

Atomic har virkelig viklet Neo om sin pote

I dag stod jeg og bandede over at der ingen batterier var til mit cam
For det lille myr gjorde, hvad der ikk er lykkedes for Dixie endnu.

Neo lå i sin kurv og sov, Atomic indtog kurven ved siden af - (hun er meget
glad for Neo, skal være i nærheden af ham hele tiden) Hun så sit snit til at
møve sig helt ind på ham, nu hvor han sov. Hun lå hen over kanten på kurven
og holdt ham om halsen, mens hun vaskede hans øre. OG HUN FIK LOV - Neo lod
hende bare, man ku se han nød det *S* De var bare så søde

Dixie er også tøet helt op - hun leger med Atomic meget af dagen, tit kan
man finde dem i badekaret *G* Det er en alletiders legeplads synz de

Ja jeg købte en killing, men har fået 3 killinger ud af det *G* Liv og glade
dage. Dixie kan nu finde på at fise rundt med en bold, hvilket hun ikk gad
før.

Nå det var lige en masse lyserødt snak - men sku altså liiiige

Hilsen
Joan

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 03-11-02 20:41

Hvor er det bare skønt at høre når det går godt.

Tillykke med det

Hilsen
Lisbeth

Fra : Kate

Dato : 04-11-02 21:40

Ja, er det ikke skønt når sådan en pelskugle kan live op på tingene
Selvom Sofie ikke direkte leger med Mowgli, så opholder Sofie sig meget
mere i stuen end før, sandsynligvis fordi hun så kan ligge på
vindueskarmen og "forarges" over det to smådrenge
Johan lader sig nogle gange indrullere i en trippel-fræs og jeg er
ganske overbevist om at han faktisk synes det er sjovt.
Men heldigvid har Lante megen glæde af Mowgli og Lante kommer mere og
mere i omdrejninger. De er bare skønne at skue

Godt at Neo og Dixie er blevet glade for Atomic.

Fra : Camilla Scharff

Dato : 05-11-02 00:13

"Joan Frederiksen" <joanSLETDETTE@haarbolden.dk> skrev...
SNIP
> og holdt ham om halsen, mens hun vaskede hans øre. OG HUN FIK LOV - Neo
lod
> hende bare, man ku se han nød det *S* De var bare så søde

Tør vædde på at du har ret i, at de var meget søde - men vi vil altså _selv_
se...! Billeder, tak!

Camilla

Fra : Trine Piltoft

Dato : 07-11-02 21:06

Hej Joan!

> Lidt nyt om den lille bombe
>
> Altså det ku bare ikk gå bedre *S*
> Nøøøøj der er krudt i hende

Jamen øhhh - det skal der da også være i en bombe *g*

Dejligt at høre at det går godt og at de andre misser har accepteret hende.
Hvornår får vi lov at se billeder *s*??? Var lige inde og tjekke din
hjemmeside, men kunne ikke se nogen billeder af atomic :0(

Mvh. Trine & co.

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 07-11-02 21:38

"Trine Piltoft" <piltofts@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hvornår får vi lov at se billeder *s*??? Var lige inde og tjekke din
> hjemmeside, men kunne ikke se nogen billeder af atomic :0(

Ja iiihhh altså - havde jo rigtigt stillet an til den store billededag i
weekenden - og hva sker så lige - ikk noget batteri på mit cam
I hverdagene er her for mørkt, når jeg kommer fra job. Så får ikk taget
billeder øvøv
Men i weekenden prøver jeg til igen - så skal i nok snart få billeder af den
lille bombe at se

Hilsen
Joan

Fra : Trine Piltoft

Dato : 07-11-02 22:32

Hej Joan

>Men i weekenden prøver jeg til igen -
>så skal i nok snart få billeder af den
>lille bombe at se

jamen det vil jeg så glæde mig til :0)

Husk nu at sørge for opladning af batterierne *g*

Mvh. Trine