Info om Nokia 7650 "haster"
Fra : Homeboy

Dato : 30-10-02 18:43

Hvad følger der med til en Nokia 7650 fra start når man køber den i en
forretning??? (kabler, lader osv...??)

Mvh. Thomas

Fra : Tom

Dato : 30-10-02 19:11

> Hvad følger der med til en Nokia 7650 fra start når man køber den i en
> forretning??? (kabler, lader osv...??)

7650
Lader
Manual
Batteri
CD med UBRUGELIG software
Kasse
Plastic

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Jochke

Dato : 30-10-02 21:34

"Tom" <tom_christensen@bigfoot.com> wrote in message

> 7650
> Lader
> Manual
> Batteri
> CD med UBRUGELIG software
> Kasse
> Plastic

Og en masse andre små ubrugelige småreklamer og papirer. :D

/Jochke

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 30-10-02 21:49

> CD med UBRUGELIG software

Ikke spillene... Bounce er et suverent spil men PC-Suite software sucks
under Win XP, der står dog heller ikke noget om at den understøttes af XP,
men modem driverne gør.

Desuden kan du lave de fleste af de ting PC-Suiten kan med de ting der er i
XP som stanard. Dog undtagelse af sync. og backup.

Fra : Tom

Dato : 31-10-02 13:27

> Ikke spillene... Bounce er et suverent spil men PC-Suite software
sucks
> under Win XP, der står dog heller ikke noget om at den understøttes af XP,
> men modem driverne gør.

Jep PC Suite er da en katastrofe. Selve programmet er måske godt nok men den
medfølgende "driver" til Bluetooth er det værste skod man kan forestille
sig.
Hvor svært kan det lige være at kommunikere med en COM port? Åbenbart så
svært at Nokia ikke magter opgaven.

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 31-10-02 15:01

> [...]
> sig.
> Hvor svært kan det lige være at kommunikere med en COM port? Åbenbart så

Ja det undre også mig meget, Xp har trodsalt være på gaden et sykke tid nu,
så jeg vil mene det er på tide at de for lavet en version der kan køre på
XP, så svært kan det vel ik være når den virker under 2K. Bluetooth driverne
har jeg desværre ikke haft mulighed for at prøve...