RtCW; Hvordan nakkes "Der Uber Soldat"??
Fra : Stig Mogensen

Dato : 30-10-02 19:05

Han zapper mig ihjel, uanset hvad jeg gør.

/Stig

Fra : Peder

Dato : 30-10-02 20:15

On Wed, 30 Oct 2002 19:05:06 +0100, Stig Mogensen
<norman_bates@forum.dk> wrote:

>Han zapper mig ihjel, uanset hvad jeg gør.

Så vidt jeg husker er der en mur man kan gemme sig bag. Den kan man
blive ved med at løbe rundt om mens man bruger raketter og andet tungt
skyts. Hver gang man har fyret noget stort af er det bare om at komme
over på den anden side af muren.

-Peder

Fra : Stig Mogensen

Dato : 30-10-02 20:49

> [...]
> blive ved med at løbe rundt om mens man bruger raketter og andet tungt
> skyts. Hver gang man har fyret noget stort af er det bare om at komme

Der er en glasmur man kan komme bag. Men det er umuligt at komme på
skudhold, uden selv at blive skudt efter omgående.

Nå, jeg må bakse videre med sagen.

/Stig

Fra : bianca

Dato : 30-10-02 21:17

"Stig Mogensen" skrev d. 30-10-02 19:05 dette indlæg :
> Han zapper mig ihjel, uanset hvad jeg gør.
>
> /Stig

Hejsa med dig!
Soldaten skal klares ved at rende rundt om den mur, det er ikke nemt,
men kan lade sig gøre!
Vær sikker på at ramme, når du skyder og husk, oven på, hvor super
soldaten kommer ud, kommer der
også lige et par stykker, der gerne vil give dig en "blyforgiftning" som
hilsen!

Muren er dit eneste gemme sted!
Held og lykke

http://www.kandu.dk/

Fra : Stig Mogensen

Dato : 30-10-02 21:40

> Hejsa med dig!
> Soldaten skal klares ved at rende rundt om den mur, det er ikke nemt,
> men kan lade sig gøre!

Jeg har smidt håndgranter efter ham. Dem lusker han væk fra, inden de
springer. Skyder jeg ham med min "Venum" gøb er jeg i hans skudlinie, og
bliver zappet hurtigere end jeg kan skade ham.

Jeg rammer......det gør han også

/Stig

Fra : Peder

Dato : 31-10-02 10:27

On Wed, 30 Oct 2002 21:39:37 +0100, Stig Mogensen
<norman_bates@forum.dk> wrote:

>Jeg har smidt håndgranter efter ham. Dem lusker han væk fra, inden de
>springer. Skyder jeg ham med min "Venum" gøb er jeg i hans skudlinie, og
>bliver zappet hurtigere end jeg kan skade ham.

Nu er det efterhånden lang tid siden jeg har spillet RtCW i single
player, men jeg går udfra at håndgranaterne fungerer på samme måde som
i multiplayer? Dvs. at du kan aktivere dem og holde dem i hånden et
par sekunder og så smide dem lige inden de sprænger?

-Peder

Fra : Hektor

Dato : 31-10-02 08:59

"Stig Mogensen" <norman_bates@forum.dk> skrev i en meddelelse
> Han zapper mig ihjel, uanset hvad jeg gør.

Det er noget tid siden, men jeg kan tilføje at jeg mener man kan hoppe op på
panelet inden for glasruden, så kan ubersoldaten ikke se dig og går i stå,
indtil du har skudt på ham igen ! Gentag denne manøvre til han dajser om !

Mvh
Hektor

Fra : Stig Mogensen

Dato : 31-10-02 16:02

He he....så lykkedes det.

Jeg skød ham med de antitankgranater jeg havde, og sprayede ham med min
Venum gøb. Når så mit helbred blev sløjt, smuttede jeg hen og hentede mere,
tog flakjackets og hjelm på, og sprayede ham igen.

Så blev soldaten lidt vakkelvoren, og gik i stykker

/Stig

Fra : Peder

Dato : 03-11-02 10:48

On Thu, 31 Oct 2002 16:02:10 +0100, Stig Mogensen
<norman_bates@forum.dk> wrote:

>Så blev soldaten lidt vakkelvoren, og gik i stykker

hehe... grats

-Peder

Fra : Michael Holm

Dato : 31-10-02 22:22

Løb tilbage i kælderen du kom fra, og ned i hullet. Så går du tilbage, så du
lige kan se over kanten af hullet i væggen, og så kan du stille og roligt
pløkke ham og alle de andre skeletter.
--Michael