6610 kommer først midt i november ;o((
Fra : Morten Juel

Dato : 30-10-02 18:27

Ja det er desværre sandt, så 3 uger endnu ;o((

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
DR350SET - http://StarChild.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : Gaarde

Dato : 31-10-02 09:50

Hvor har i den information fra ?

Jeg har været i flere butikker og de ved intet - nogle gætter, men vidt
forskelligt !

Mvh
Mogens

Fra : Morten Juel

Dato : 31-10-02 23:28

> Hvor har i den information fra ?
>
> Jeg har været i flere butikker og de ved intet - nogle gætter, men vidt
> forskelligt !
det sagde Sonofon's butik i næstved, han kiggede i sit system, da jeg
spurgte ham

Fra : Gaarde

Dato : 01-11-02 09:15

> det sagde Sonofon's butik i næstved, han kiggede i sit system, da jeg
> spurgte ham
Det lyder lovende - de kan åbenbart noget på "øen" som jyderne ikke kan
finde ud af
Tak for det

Mvh
Mogens