Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sony Cyber-shot DSC-F717
Fra : David

Dato : 30-10-02 16:06

Kan man finde en Dansk brusanvisning på nettet et sted ?

Synte ikke jeg kan kan i hjælpe ?

Ellers er det et kanon camara.

David

Fra : U. Pedersen

Dato : 30-10-02 20:51

David skrev:

>Kan man finde en Dansk brusanvisning på nettet et sted ?
>
>Synte ikke jeg kan kan i hjælpe ?
>
>Ellers er det et kanon camara.
>
>David

Hej David.

Hvofor går du ikke ned til din fotohandler og brokker dig, der fulgte
da en DK brugsforviring med til mit

mvh. Ulf

U.P.

http://www.digifoto-nord.dk (min legeplads)

Fra : J@N

Dato : 30-10-02 21:16

"U. Pedersen" <info@digifoto-nord.dk> skrev i en meddelelse

> Hej David.
>
> Hvofor går du ikke ned til din fotohandler og brokker dig, der fulgte
> da en DK brugsforviring med til mit

Uffe, mange indlæg i denne NG handler om køb i udlandet, mon ikke David har
handlet der?
Eller er dit svar ironisk ment?

Jan

Fra : U. Pedersen

Dato : 31-10-02 00:16

J@N skrev:

>"U. Pedersen" <info@digifoto-nord.dk> skrev i en meddelelse

>Uffe, mange indlæg i denne NG handler om køb i udlandet, mon ikke David har
> [...]
Hej Jan.

Man får jo det man betaler for, og har man ikke lyst at handle i DK,
jammen så er der nok heller ingen brugsforviring med på dansk.

Jeg er så heldig at jeg har en dansk brugsforviring til min Sony
DSC-F717, men den har jeg også købt i DK

Fra : David

Dato : 01-11-02 01:45

Ingen det går meget vider ville jeg bare sige det er købt i Dk

Men ulf er det danks menu i dit kamara ?
Og kan "vores" kamara tage panorama billeder eller "serie billeder" eller
hvad sådan noget hedder - altså et billede hvor det er et billedet men
motivet
bevæger sig ?
Det var lidt et impuls køb så fik ikke helt tjekket fakta inden købet.

hygge David

Fra : U. Pedersen

Dato : 01-11-02 10:42

David skrev:

Hej David

>Ingen det går meget vider ville jeg bare sige det er købt i Dk

Så ville jeg banke i bordet hos min fotohandler, og kræve den danske
manual.

>Men ulf er det danks menu i dit kamara ?
Nej du kan vælge Japansk eller engelsk

> [...]
>motivet
>bevæger sig ?
>Det var lidt et impuls køb så fik ikke helt tjekket fakta inden købet.
Noget der hedder Burst tager 3 billeder i rap
Ja, det med impuls købet kan du godt bilde mig ind, du virkede nærmest
som en der skulle ha et kamera, så du kunne sige til gutterne.
"Se hvad jeg har købt"