Skærme
Fijala 3554
Samsung. Er det muligt????
Fra : H.G

Dato : 30-10-02 17:11

Hej

Har nogle her erfaring med indkøb af "billige" Samsungskærme hos hos
forhandlere fundet gennem EDBpriser.

Jeg bestilte for et par mdr. siden en 18" tft skærm på efterkrav hos ITgroup
Danmark. Jeg har aldrig modtaget skærmen og har trods utallige henvendelser
på telefon og Email ikke hørt et ord fra dem.
Siden er prisen på 18" skærmene steget betragteligt og jeg kigger nu istedet
på en 19" skærm som i øjeblikket er nede i en rimelig pris.
Der er dog den lille detalje at ingen af firmaerne på EDBpriser har skærmen
på lager og jeg gider simpelthen ikke vente på min skærm i flere mdr.

Er der nogen her der kan anbefale et seriøst firma (ikke ITgroup Danmark!!)
som er istand til at sælge de Samsungskærme de reklamerer med????

Mvh.

Henrik

Fra : Per.K

Dato : 30-10-02 18:14

> [...]
Danmark!!)
> som er istand til at sælge de Samsungskærme de reklamerer med????

SHG har en 17" Skærm til 1319kr www.shg.dk .
Den er markeret med grønt, så den har de åbentbart hjemme endu.

Venligst Per

Fra : Ukendt

Dato : 30-10-02 18:21

"Per.K" <persen1@NOWAY!yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Danmark!!)

> SHG har en 17" Skærm til 1319kr www.shg.dk .
> Den er markeret med grønt, så den har de åbentbart hjemme endu.

Mon ikke at der var to ting du overså?

1. Det skal være en TFT skærm
2. Det skal være en 19" skærm

Claus

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 30-10-02 20:22

Hej

"H.G" <dsl37405a@NOSPAM.post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen her der kan anbefale et seriøst firma (ikke ITgroup
Danmark!!)
> som er istand til at sælge de Samsungskærme de reklamerer med????

Jeg havde også mine problemer med at finde en seriøs forhandler til en
Samsung 172T, det lykkedes til sidst hos Midtdata som jeg varmt kan
anbefale! De har en 19" Samsung SM191T til kr. 8745 (Billigt), og den er på
lager.

Mvh
Hans Mouridsen