Hund & Killing
Fra : Annette Conradsen

Dato : 28-10-02 21:40

Jeg vil høre om der er nogen der kan fortælle mig, hvordan man lære en hund
og killing at være i stue samme, uden at den ene eller anden fare i flæsket
eller stikker af. Det er mine svigerforældre der har hund og de kommer tit
på besøg og vi skal først have killingen d.16 Dec. da den så er 12 uger
gammel. Jeg vil bare gerne være lidt forberedt når de mødes, for det kan jo
nok ikke undgås.

Venligst Hilsen Annette Conradsen

Fra : Nina El Falaki

Dato : 30-10-02 18:27

Hvis hunden er velopdragen, skulle der ikke blive problemer, men hvis hunden
er en uopdragen vildbasse, må dine svigerforældre i gang med at opdrage
hunden. Den kan fx. sagtens lære, hvad nej betyder inden 16. dec.

Derudover er det vigtigt at alle mennesker er rolige, og vent med at få
besøg af hunden til killingen føler sig rigtig hjemme.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Annette Conradsen

Dato : 30-10-02 19:23

Velopdragen, velopdragen det så meget sagt, men jo den kan godt høre efter,
når man siger nej
Men den vænner sig nok til den, når den finder ud af at katten hele tiden
vil være her, når han kommer på besøg.
Tak for svar.

Annette Conradsen

Fra : Kim Vestergaard Horn~

Dato : 31-10-02 12:47

Der er allerede indløben mange gode svar og derfor har jeg kun en enkelt lille
ting at supplere med .... sørg for at katten har et sted hvor den kan være i
fred. Nu kender jeg ikke hundens størrelse, men en hylde hvor hunden ikke kan nå
op og helst så højt oppe at hunden kan indse at den ikke kan komme derop ...
bare så den ikke forstrækker killingen hvis den i et ubemærket øjeblik skulle
give sig til at hoppe efter killingen ....
Mvh og held og lykke
Kim