Udskrive tabel på én side
Fra : Simon Tolderlund

Dato : 27-02-01 22:14

Hejsa i NG

Det er længe siden at jeg har tumlet rundt i hjemmesidebryggeriet. Men nu
fandt vi altså på at kunderne på vores hjemmeside skal kunne skrive en
bestillingsseddel ud. Jeg har lavet en råskitse til en tabel (FP tabeller)
og en lille JAVA dims til at skrive siden ud med. Det går fint. Bortset fra
at siden ikke kan være på et ark papir hvis det hele skal med - og det skal
det jo!
Hvad gør jeg således at alle, uanset hvilken skærm de har op hvilken
opløsning de kører i, får det rigtige resultat hver gang?

Se mere på www.tolderlys.dk --> vælg produkter i menuen og "bestllingsliste"
og se hvad jeg mener.

Venlig hilsen

Simon Tolderlund

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-02-01 02:33

Tue, 27 Feb 2001 22:13:35 +0100, skrev "Simon Tolderlund"
<tolderlys@email.dk>:

>Hvad gør jeg således at alle, uanset hvilken skærm de har op hvilken
>opløsning de kører i, får det rigtige resultat hver gang?

Det er fuldstændigt ligegyldigt, hvilken skærm og opløsning, man
bruger, det der bliver printet ud har samme størrelse.

>Se mere på www.tolderlys.dk --> vælg produkter i menuen og "bestllingsliste"
>og se hvad jeg mener.

Det eneste du kan gøre er. at gøre cellerne smallere, du skal nok ned
på omkring 600 pixels i stedet for 700.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.

Fra : ha

Dato : 28-02-01 13:21

> [...]
> Hvad gør jeg således at alle, uanset hvilken skærm de har op hvilken
> opløsning de kører i, får det rigtige resultat hver gang?

Hej (igen) Simon,
Hvorfor laver du ikke siden sådan, at man kan sende bestillingen direkte via
skærmen, altså således man slipper for at skrive skemaet ud?
Hvis du laver det sådan, kan du lave en bekræftelsesside (kvitteringsside)
hvor det kunden har bestilt vises, når vedkommende har klikket på "send"
knappen.
Blot et forslag.

m.v.h.

Henrik Andersen