Mangler du en hundelufter?(Viby J)
Fra : sheetopia

Dato : 30-10-02 14:19

Hejsa!

Jeg er interesseret i at finde en dejlig hund, som har lyst til at gå
tur med mig 2-4 gange om ugen, måske oftere. Jeg er "hundekyndig", og
meget hundeinteresseret, men har ikke selv nhaft hund i en årrække, og
savner meget en god gåtur.
Krav til hunden: skal være mellemstor/stor, være (relativt) velopdragen,
have hundetegn/øremærkning, og en flink ejer;)
Desuden skal I helst bo i Viby J. området.

M.vh.
Trine

Postnummer: 8260
Køn: Kvinde
Alder: 18 år
Dato: 30. oktober 2002

http://www.kandu.dk/

Fra : Jørgen

Dato : 30-10-02 18:22

Hej

Jeg ved ikke om der er et dyreinternat i nærheden
hvor du bor, de søger tit frivillig til bla. at lufte
hundene. Det var måske en ide for dig.

Jørgen og Nico

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 30-10-02 18:25

"Jørgen" <j.bodholdt@tdcadsl.dk> writes:

> Jeg ved ikke om der er et dyreinternat i nærheden
> hvor du bor, de søger tit frivillig til bla. at lufte
> hundene. Det var måske en ide for dig.

Det er en god ide. Der ligger et dyreinternat i Tranbjerg, det er
trods alt ikke så langt væk.

http://www.ddaa.dk/
Dyreinternatet
Tingskoven 5
8310 Tranbjerg J.
Tlf.: 8629 0137

Mvh Trine

http://usenet.dk
http://www.triane.dk, hvis du mangler et sted at sove i Nordjylland

Fra : Wormie

Dato : 31-10-02 07:04

> [...]
> have hundetegn/øremærkning, og en flink ejer;)
> Desuden skal I helst bo i Viby J. området.
Vi er et par der bor i Grøfthøjparken, og jeg er da sikker på at vores hund
ville elske at få nogle ekstra ture

Vores hun er en 7 år gammel gul labrador ved navn Sandy, hun er som regel
"rimelige" velopdragen, men har nogle gange en lidt selektiv hørelse...

Hvis du er interesseret kan du maile til HUNDwormie@mail.dk (fjern blot
hund), så kan vi evt. prøve at mødes en gang.

mvh

Line og David