MS Windows
briani 27239
XP idle i opstart
Fra : Trygleren [9000]

Dato : 30-10-02 12:28

Hej gruppe,
jeg døjer pt. med min XP Professional. Jeg har snakket frem og tilbage med
supportlinien uden resultat. Alt hvad de foreslog var reinstall, og det vil
jeg helst undgå. Derfor sætter jeg nu min lid til jer.
Når min XP så småt er færdig med at boote og skrivebordet skal til at tegnes
står min XP bare stille. Jeg får vist den baggrund der er til log-ind(når
man har flere konti) og der bliver den en ti-til-femten sekunder. HD-Leddet
er helt slukket og der er INGEN aktivitet. Så efter de ti-femten sekunder,
så kører XP videre som intet var hændt. Dette er ekstremt frustrerende, når
man sidder og venter på maskinen bliver klar. Håber i kan hjælpe, ellers er
et skrækkeligt re-install nok eneste løsning.

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk

Fra : Morten

Dato : 30-10-02 15:28

"Trygleren [9000]" <TryglerenSLETDETHER@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
er
> et skrækkeligt re-install nok eneste løsning.

Prøv at disable dit netkort, og se om det ændrer noget. I fald det hjælper,
prøv at køre med fast IP, om muligt.

/Morten

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 30-10-02 17:21

> Prøv at disable dit netkort, og se om det ændrer noget. I fald det
hjælper,
> prøv at køre med fast IP, om muligt.

Den havde jeg også tænkt på, men da jeg har to dynamiske ip'er ved
TeleDanmark Bredbånd kan jeg ikke sætte en fast ip. Jeg kan heller få byttet
mine to dynamiske ip til en fast, da jeg deler forbindelse med min bofælle.