Tyskere i Danmark
Fra : NooB

Dato : 30-10-02 12:02

Hej gruppe
Efter at have læst et tidligere indslag vil bare lige fortælle om en
oplevelse jeg har haft med tyskere i Danmark.

fra fangstrapport:

Beretning:
Var ude med et par gutter fra Barneys, johnny og basse, fangede 3 isinger og
2 hvillinger, de smagte herligt samme aften. Der blev fanget 1 stor
rødspætte på ca. 1,2 Kg, lidt misundelig her. Der var også 3 professionelt
udstyrede tyskere med og da den ene fangede en fjæsing råbte jeg til ham: es
ist sehr giftig und gefährlich, han gloede bare åndssvagt på mig og tog den
med hånden og smed den ud, jeg gloede for vildt på ham og så han blødte fra
knoen, den havde stukket ham. Nu har jeg altid gerne ville se hvordan det så
ud når man blev stukket, helst ikke migselv, og nu skete det, jeg spurgte
ham om han kunne mærke noget og han sagde bittert; es brinnt. hånden hævede
vildt og blev rød, men gik så over i blå og skipper mente fornuftigt nok vi
måtte sejle ind, jeg forklarede ham at han skulle på krankenhaus, han så
bange på mig og var nervøs for de ville kappe hånden. Jeg ved dog ikke
hvordan det gik der.

Bare en lille beretning, og pas nu på de fjæsinger !

Venligst
Max

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 30-10-02 12:18

>Bare en lille beretning, og pas nu på de fjæsinger !

Så kan de sgu lære det, ja de kan!
--
http://www.patricia-brinch.dk - Min private babe side.
http://www.zelinski.dk - Indrek Zelinski Fanzone

Fra : Ivar Holm

Dato : 30-10-02 14:26

Ja, de der fjæsinger er temmelig ukritiske!

Ivar Holm

Fra : Henrik Lohse

Dato : 30-10-02 22:35

"NooB" <me@home.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> hvordan det gik der.
>

> Bare en lille beretning, og pas nu på de fjæsinger !

Ja de er ikke til at spøge med, det gør ondt som ind i H...... (har selv
prøvet)!

Henrik

Fra : Gert Nielsen

Dato : 31-10-02 21:33

Hej Max
Jeg har også prøvet det det er ikke behageligt men det hjælper hvis man kan
varme stedet med gift. skadestuen sagde 45 grader i 45 minutter så det blev
ikke værre end jeg kunne havde fisket videre. Så husk rigeligt med varm
kaffe og en plastikpose til at have det i mens man holder det på stedet
MVH Gert