Visning af mapper
Fra : Kasper Johansen

Dato : 30-10-02 11:48

Hejsa gruppe...
Jeg er ved at lave en file-manager hvis man kan kalde det det. Jeg har fået
PHP til at udskrive alle fil-navne osv. men hvordan gør jeg hvis jeg vil
have vist alle mapper og ikke filer??????

---
Mvh Kasper

Fra : Dan Molberg

Dato : 30-10-02 12:05

"Kasper Johansen" <kajo08@ihnykf.dk> wrote in message
> [...]
> PHP til at udskrive alle fil-navne osv. men hvordan gør jeg hvis jeg vil
> have vist alle mapper og ikke filer??????
Kig på is_dir funktionen....

Fra : Michael L. Hostbaek

Dato : 30-10-02 12:15

Kasper Johansen tried to tell us something, and all I got was:

tag et kig paa:
http://www.php.net/manual/en/function.is-dir.php

--
Regards,