diablo 1 i win2k er godkendt.. MEN....
Fra : Janus Nygaard

Dato : 30-10-02 00:01

Kører service pak 2 lige nu og ham der har godkendt det kører 3.. spiller
det nogen rolle???

PS : Vil nemlig ikke investerer en hel HUND før jeg er sikker på det
virker=)

Mvh Janus

Fra : Jesper Barrit

Dato : 30-10-02 09:10

> PS : Vil nemlig ikke investerer en hel HUND før jeg er sikker på det
> virker=)

Du kunne jo prøve at opstøve demoen... så kan du også se om du gider spille
det.

Jesper Barrit

Fra : Robert Eriksen

Dato : 30-10-02 09:53

Janus Nygaard wrote:

> Kører service pak 2 lige nu og ham der har godkendt det kører 3.. spiller
> det nogen rolle???

> PS : Vil nemlig ikke investerer en hel HUND før jeg er sikker på det
> virker=)

Vil det da være svært for dig at smide en SP3 på hvis det er nødvendigt?

/Robert

Fra : Martin_P

Dato : 30-10-02 12:27

On Wed, 30 Oct 2002 00:01:16 +0100, "Janus Nygaard"
<Antiloop-jn@chicks.dk> wrote:

> [...]
>det nogen rolle???
>
>PS : Vil nemlig ikke investerer en hel HUND før jeg er sikker på det

SP3 til win2000 er HELT gratis at hente på
http://windowsupdate.microsoft.com - og så er den hund jo ikke spildt,
vel ??

Martin_P