Formmail problem
Fra : Stiig L Hougesen

Dato : 29-10-02 22:50

Hej gruppe

Jeg sidder lige og roder med formmail, og der er noget jeg godt kunne tænke
mig, som en af Jer måske kan hjælpe med.

Når jeg nu (som bruger) sender en mail til mig, så får jeg en mail hvori der
står (uddrag):

realname: testnavn
url: http://testsidenavn

Er det muligt at fjerne variablernes navne (realname og url) fra mailen, så
der bare ville stå:

testnavn
http://testsidenavn

Min form-kode kan ses på siden http://www.hougesen.com/contact/test.htm

Stiig L Hougesen
---------------------------
stiig@hougesen.com
Besøg mig på www.hougesen.com

Fra : Matus

Dato : 31-10-02 21:46

"Stiig L Hougesen" <stiig@hougesen.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> realname: testnavn
> url: http://testsidenavn
>
> Er det muligt at fjerne variablernes navne (realname og url) fra mailen,

Umiddelbart nej, for de enkelte input skal have et name="noget" for at kunne
placere output'et..!
Hvis du har en god grund til at ville af med navnet, så prøv at skriv den.
Det kan være der er en løsning på problemet.