Beocom 6000 ISDN kontra Beocom 6000
Fra : Claus Nielsen

Dato : 27-02-01 21:33

Jeg kan ikke helt gennemskue hvori den store forskel mellem en Beocom
6000 ISDN og en almindelig Beocom 6000 ligger. Er de to modeller stort
set ikke ens? Er der noget specielt ved ISDN-udgaven bortset fra, at
man kan udnytte de funktioner der ligger i ISDN?

Hvorfor skulle jeg f.eks. betale mere for at få en Beocom 6000 ISDN
mod en almindelig Beocom 6000? Er lyden så meget bedre på ISDN i
forhold til analog, at det alene er pengene værd? Eller er der andre
fordele/ulemper?

Mvh, Claus Nielsen
---
e-mail: cnn@post6.tele.dk
homepage: http://home6.inet.tele.dk/cnn

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 27-02-01 22:25

> [...]
> set ikke ens? Er der noget specielt ved ISDN-udgaven bortset fra, at
> man kan udnytte de funktioner der ligger i ISDN?

Basen er anderledes og den udnytter ISDN funktionerne (fx MSN-numre)
direkte.

> Hvorfor skulle jeg f.eks. betale mere for at få en Beocom 6000 ISDN
> mod en almindelig Beocom 6000?

Fordi analog telefoni er kvalmende

> Er lyden så meget bedre på ISDN i
> forhold til analog, at det alene er pengene værd?

Det synes jeg (bedømt på Gigaset ISDN kontra analog Gigaset)

> Eller er der andre
> fordele/ulemper?

Du slipper for begrænsningerne i A/B-adaptere.

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855